hellooo!

« 1 2 3 4 5 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:fggugg Dodano:2004-10-01 17:37:03 Url:x Wpis:ufuholpkjbn
Nick:EL PASSO Dodano:2004-09-29 13:23:30 Wpis:CISGCIBAKCCXEW
Nick:sr Dodano:2004-09-28 19:04:44 Wpis:Chcę założyć instalacę gazową do samochodu , ale cena gazu ropśnie, co dalej z tą ceną jak myśliccie?
Nick:seneka Dodano:2004-09-27 16:06:24 Wpis:Witam. Mam tico z instalacją gazową i za dużo pali tego gazu. Na trasie wziął mi ok 7.7l/100km. Próbowałem go ustawić i rano wogóle nie chciał odpalić.Kręciłem śrubami w parowniku "Tomasetto" (dwie śruby na górze i poniżej).Mam prośbę: jak to dobrze ustawić? Pozdrawiam
Nick:Cukiereczek23 Dodano:2004-09-26 14:25:45 Wpis:Potrzebuje Mape Niemiec z zaznaczonymi stacjami lpg
Nick:mercedes Dodano:2004-09-21 01:06:14 Wpis:zakupiłem merca 2.3E 87' rok, super auto, ale duzy apetyt na benzynę, myślę o założeniu gazu ale ciągle słyszę różne opinie, pomóżcie podjąć właściwą decyzję, a może ktoś jeździ takim autem na gazie.......
Nick:rawiak Dodano:2004-09-20 11:05:05 Wpis:Pisze do Państwa z nastepującym problemem, pytaniem.
Posiadam w swoim samochodzie instalacje LPG.
Niestety osoba która prowadziła firmę montażu gazu zmarła i nie posiadam Homologacji i nie moge zarejestrować tej instalacji. Jak można zdobyć w takim wypadku Homologacje??

Bardzo bym prosił o pomoc i porade
Nick:luk250 Dodano:2004-09-18 10:16:58 Wpis:Mam lade 1500 na lpg i mały problem.Maksymalnie na gazie moge jechać 125 .Mocy nie brakuje ale na 5 biegu nie wkręce więcej jak 3800 obrotów. Kolega ma też taką lade i po założeniu gazu jast to samo.W czym jest problem prosze o odpowiedz. Łukasz
Nick:IREK Dodano:2004-09-17 20:26:33 Wpis:POSIADAM BMW 2,0,6 CYL MIMO ZALOZENIA NOWEJ INSTALACJI GAZOWEJ OKROPNIE DUZO PALI OK 20L.BYLEM NA KOMPUTERZE I NIBY WSZYTKO JEST OK. JEZELI WIECIE CO TAM MOZE BROIC PROSZE O RADY.
Nick:goodevil Dodano:2004-09-16 14:58:57 Wpis:Witam.. Wiele serwisów poświęca uwagę przede wszystkim jakości gazu... A czy wiecie coś na temat bezpieczeństwa tankowania... Są przepisy, które to regulują, ale mało, który z kierowców takowe przepisy zna. Myślę, iż powinno się również uświadamiać każdego posiadacza takowej instalacji ( właściwie każdego kierowcę), czym jest paliwo i jakie niebezpieczeństwa są związane z tankowaniem. Każda stacja paliw to bomba... Systemy zabezpieczeń czasem zawodzą a to przez głupotę i brak edukacji kierowców, którzy nawet nie zdają sobie sprawy, czym jest paliwo.
Nick:yorku Dodano:2004-09-15 16:00:33 Wpis:Witam. Toyota carina e 1.6 16V pełny wtrysk. Przy predkosciach około 100 km/h na 3 biegu przy 3,500 obrotów silnik zaczyna sie dusić i zaczynaja spadac obroty a gaz wcisniety jest do oporu na wyzszych biegach robi sie dokładnie tak samo. Natomiast na 1 i 2 biegu auto pracuje w pełnym zakresie obrotów i przyspiesza prawidłowo. Wymieniłem redukor i nic. Instalacja ma dopiero 2000 km Prosze o pomoc.
Maciek
Nick:maruss Dodano:2004-09-14 04:06:31 Wpis:zawsze jak wstane rano odpalam samochod silnik 1.8 turbo i autko nierowno chodzi.jak dodaje gazu to dlawi się i nie chce jechac.problem ten wystepuje zawsze z rana jak odpalam zimny silnik.po ok.30min. jazdy jest juz wszystko ok.problem znowu pojawia się na drugi dzien.olej,swiece,filtr powietrza wymienialem wszystko niedawno.ma ktos jakis pomysl co to moze byc?moze z pomoca cos wykombinuje zeby nie jechac do serwisu:) problem wystepuje jak jade na benzynie lub gazie
pozdr
Nick:Andu Dodano:2004-09-13 14:36:55 Wpis:Gdzie znajduje sie filtr gazu.
Czy mozna wymienic go samemu
Nick:Tom Dodano:2004-09-12 22:48:24 Wpis:Seicento 1.1 MPi + LPG Tartarini TEC99.

Problem polega na ciężkim zapalaniu rano na PB - od 5 czasem wiecej razu. Po zapaleniu samochod jest oporny na dodawanie gazu.
- Czy może miec to zwiazek z emulacja sondy lambda?
Poza tym wszystko idealnie na PB i LPG.
Dzieki za podpowiedzi.
Nick:kuczlaw Dodano:2004-09-12 14:32:33 Wpis:Mam corse 1.0 z 98r.Na gazie jezdzi super ale na benzynie to koszmar.Jak silnik jest cieply to na wolnych obrotach pracuje ale nie mozna go wprowadzic na obroty,dusi sie,dlawi.Stalo to sie ok roku po zalozeniu lpg.Sprawdzalem w warsztacie na kompie ale zadnego bledu nie pokazuje,wykrecalem wtryski(sprawdzalem pod napieciem)i pracuja.Cisnienie z pompy paliwowej to ok 2 bar.Co mam robic,pomozcie!
Nick:swierek Dodano:2004-09-11 14:05:10 Wpis:mam nissana pimere 2.0 benzyna z instalacja gazowa. od pewnego czasu mam problem wlasnie z ta instalacja. jadac na gazie auto lekko szarpie jest to szczegolenie widocznie podczas przyspieszania (zachowanie przyblizone jakby ktos odłączał ze 2 swiece), jadac na benzynie wszystko jest ok, zdaza sie ze przez jakis czas wszystko jest ok, zaznaczam ze swiece wymienione, filtr powietrza tez. co moze byc przyczyna takiego zachowania sie auta
Nick:Psitotito Dodano:2004-09-10 20:27:07 Wpis:o co chodzi jakby??
Nick:KRZYSIEK Dodano:2004-09-10 10:17:05 Wpis:POSIADAM OPLA VECTRĘ A ROK 1993.
PO JAKIM CZASIE RANO JAK SILNIK JEST JESZCZE ZIMNY POWINIENEM PRZEŁĄCZYĆ PRACĘ SILNIKA Z BENZYNY NA GAZ.I CZY POWINNO BYĆ TAK , ŻE PO PRZEŁĄCZENIU NA GAZ , KIEDY PAROWNIK JEST JESZCZE NIEZBYT DOBRZE NAGRZANY WZRASTAJĄ ZNACZNIE OBROTY SILNIKA.
KRZYSIEK.
Nick:Smullo Dodano:2004-09-09 04:02:07 Wpis:Jeżdżę autem marki FSO Polonez 1500 z instalacją gazową. Podczas jazdy auto zzachowuje się jakby niemiało siły. Na trzecim i czwartym biegu w silniku coś strzela. Co mam zrobić
Nick:Piotrmk Dodano:2004-09-08 20:49:53 Wpis:Mam lanosa 1,5 DOHC od 2 lat mam instalację gazową.
Obecnie na gazie chodzi dobrze.
Na benzynie po uruchomieniu rano jest bardzo słaby że nie da się jechać, muszę przegazować aby przełączył się na gaz i wtedy OK.
Jak jest ciepły na benzynie da się jechać ale jest słabszy niż na gazie.

Proszę o radę Piotr
« 1 2 3 4 5 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... 81 82 83 84 85 »