hellooo!

« 1 2 3 4 5 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 81 82 83 84 85 »
Nick:kRi Dodano:2005-10-23 21:21:24 Wpis:Witam i bardzo prosze o rade,w sprawie miejsca zamontowania miksera w samochodzie honda civic w silniku 1.6V-TEC 16V,gdyz nie wiem czy dobrze wykonano ta usluge i chcialbym sie zwrocic o pomoc profesjonalisty,mixer znajduje sie bardzo blisko przepustnicy o srednicy 28mm.Problem w tym ze jak na ten silnik spalanie mieszane(na trasie oraz po miescie)wynosi okolo10; 10.5l/100km,przy jezdzie nieco dynamicznej,a wydaje mi sie ze osiagi(jak przyspieszenie,lub wykonywanie wyprzedzania)mogly by byc o wiele lepsze(?)poza tym znalazlem informacje o tym iz mixer powinien byc srednicy 31mm i powinien byc zamontowany blisko filtra powietrza(?)jesli beda panstwo mi w stanie pomoc serdecznie z gory dziekuje.
Nick:Ryszard Dodano:2005-10-23 17:20:40 Wpis:Witam
ostatnio jadąc w urządzonku ,którym przełącza się opcje zasilania - gaz lub
benzyna , nagle poczęło coś klikać i kontrolki z zielonej zmieniały się na
czerwone i odwrotnie , auto samo przełączało się to na benzynę to na gaz - w
czym może tkwić przyczyna .
Następny problem to - spalanie gazu wzrosło mi do 15l/100km miasto ,pug 406
97r.2.0
Pozdrawiam
Ryszard
Nick:ddanield Dodano:2005-10-20 14:01:45 Wpis:Witam
Proszę o pomoc, mam opla kadeta 1,8 91rok na wtrysku, przejechane 20tys na gazie. Od 2 tygodni mam pewien problem, po odpaleniu przez jakieś 2 minuty jest wszystko ok, po czym zaczyna się dławić, strzelać (zwłaszcza na niskich obrotach) przy dodawaniu gazu w ogóle nie przyspesza tak jakby nie miał mocy, jak go trzymam na wysokich obrotach to da sie w miare jeździć, po jakiś 10km problem ustaje i autko smiga w najlepsze, na benzynie tego nie zauważyłem ale prosze rownież o podpowiedz tak jakby na benzynie działo się
identycznie. Dodam ze belem na przegladzie instalacji i w sumie nie znalezli nic.
Czy może to być wina siwec i kabli - nie wymienialem jeszcze od początku instalcji gfazowej (czyli przez ostatniwe 20tys km)
A może to parownik?
Czekam na pomoc - pozdrawiam
Nick:udany Dodano:2005-10-20 09:56:08 Wpis:witam...mam problem z nowa instalacja gazowa a mianowicie mam pandke 1.1 z wielopunktem i po zalozeniu instalacji (sekwens) sa takie objawy: kiedy szybciej depne w gaz zakrztusi sie i po chwili niemrawo przyspiesza a kiedy odpuszcze schodzi na wolne obroty i gasnie czasami,czasami gasnie sam na wolnych obrotach ktore w dodatku lekko plywaja.mechanik co to zakladal jak zwykle stara gadka ze to wina samochodu(ciekawe nowa pandka a on ze wina samochodu) jesli wiecie co moze byc prosze o uwagi...pozdrawiam
Nick:labiel Dodano:2005-10-20 00:03:33 Wpis:Co należy zmienić/dodać w instalacji gazowej po wymianie gaźnika na wtrysk jednopunktowy? Mam zainstalowany gaz na gaźniku i myślę o podmianie gaźnika na jednopunkt.
Nick:Karton11 Dodano:2005-10-19 23:38:59 Wpis:Strzela filtr powietrza: kable wymieniłem, świece wymieniłem, czy to moze być wina reduktora(117 tys.km)?, dodam, że traci na mocy tzn. krztusi się po czym strzela i dopiero jadę, o ile proces się nie powtórzy ;-/, czy może wrzucić jakieś superowe, drogie kable? POZDRAWIAM POMAGIERÓW ;-)
Nick:masz12 Dodano:2005-10-19 14:44:31 Wpis:założyłem landi renzo omegas do seata cordoby 1,4 z 2003 na obrotach 1200 przerywa
Nick:gredo Dodano:2005-10-19 12:21:58 Wpis:Witam.Mam problem z moim samochodem podczas jazdy na gazie (LPG nie gorzałeczce). Podczas gwałtownego dodawania gazu w okolicach 4tys. obr. występuje dziura i silnik się dławi. Przy łagodnym zwiększaniu obrotów jest w miarę dobrze ( na benzynie ok.). Czasem po zdjęciu nogi z gazu i hamowaniu obroty spadają prawie do zera i silnik czasem gaśnie. Pomaga na pewien czas przytrzymanie silnika na wysokich obrotach 5-6 tys. aż się "wykrztusi". Samochód to Seat Toledo 1,8i z 93r. Wtrysk 1 punktowy Mono Motronik. Instalacja 1 generacji z 96r, reduktor Lovato po wymianie membran i filterka. Może ktoś potrafi mi pomóc. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Nick:avidawid Dodano:2005-10-18 20:07:55 Wpis:witam mam lanosa gaz bedini .od pewwnego czasu po nagrzaniu suie silnika i prubie ponownego uruchomieia mam klopot z zapaleniem pali dopiero za 3-4 razem .gdy gasze na benzynie wszystko ok
Nick:PEWNIAK Dodano:2005-10-18 12:37:55 Wpis:stacje lpg w szwecji i norwegi-lokalizacja.
Nick:mjd3 Dodano:2005-10-18 12:34:02 Wpis:Problem ze zużyciem gazu w Safranie!!!
Nick:lex64 Dodano:2005-10-18 12:05:57 Wpis:Chciałbym sie dowiedzieć,czy we Fronterze można usunąc część zbiornika paliwa,zeby wsadzic tam zbiornik gazowy, jezeli jest to mozliwe to prosze o jakies rady.Sedreczne dzieki,Pozdrawiam
Nick:Igor Dodano:2005-10-17 20:45:56 Wpis:Potrzebuję wiedzieć, szacunkowo, jaka jest pojemność zbiornka zamontowanego na typowej stacji LPG (chodzi o indywidualnego dostawcę), ile samochodów jest w stanie zasilić, i w jakim czasie.
Nick:Blysk-69 Dodano:2005-10-16 15:59:35 Wpis:mam opla 1,6 si i nie chce palić na benzynie na gazie zegarek. Jak zapali to silnik pracuje nierówno, szczególnie na zimnym silniku. Na gazie nie ma problemów.
Nick:Maniek Dodano:2005-10-14 01:05:17 Wpis:witam wszystkich mam opla vectre B z 1999r moze ktos mi pomoze ostatnio przy malych obrotach gaznie mo silnik i zapla sie lapka (elektroniczne unieruchomienie silnika)ale nie miga niewiem co jest tego przyczynom ze przy duzych obrotach wszystko jest ok ale jak tylko wezne noge z gazu oddrazu gasnie
Nick:LUKA Dodano:2005-10-13 20:39:53 Wpis:Witam!
Mam problem z wyborem instalacji do mojego Audi 1.8T.Gdy juz znalazlem odpowiednia instalacje sekwencje Prins-a i zakład w Jastrzebiu Zdroju tam zaproponowano mi wtrysk ciekły firmy ICOM, zachwalając jego wielkie zalety.
Mam problem z podjeciem bo nie wiem czy V generacja gazu i produkt tej firmy (ICOM)sa sprawdzone i warto je zastosowac do takiego silnika.
Prosze o pomoc i wszyskie info o wtrysku cieklym.Jego zaletach i wadach.

Z góry dzięki.
Pozdrawiam
Nick:safranek Dodano:2005-10-12 11:25:08 Wpis:Czesc, mam Safrane z silnikiem 2.0 8V i od pol roku jezdze na LPG-instalacja TOMASETTO, komp.BINGO, zbiornik STAKO 45L (wchodzi 40L). Nie uwierzycie ale w miescie czasem musze tankowac juz po 200 km (jezdze nie przekraczajac 3300 obr i czesto hamuje silnikiem).
Czyli uzywajac proporcji matematycznej wychodzi 20L/100km. Na trasie jest lepiej, 10-12/100.
Tankuje tylko markowy gaz, wymieniam olej i filtry po 10 tys., swiece po 20 tys. (ostatnio tuz po zalozeniu LPG). Regulowano mi komputer juz ze 3 razy a ci co instalowali nie wiedza dlaczego tak pali.
Na benzynie zuzycie bylo 11-13 w miescie, 8-10 na trasie.
Ma ktos pomysl jaka jest przyczyna takiego spalania.
Nick:kaudio Dodano:2005-10-11 21:07:25 Wpis:chcialbym założyć stacje lpg a przy tym dystrybutor oleju napedowego, chciałbym sie dowiedzieć jakiej dokumentacji potrzebuje by móc tego dokonać ??
Nick:Kozi Dodano:2005-10-11 10:19:04 Wpis:chcę dowiedzieć się jak najwięcej o instalacjach gazowych marki Bosch.
Jaka sprawdza się instalacja gazowa do Opla Vectra 1,8 16v 1997rok.
Nick:Ricardo Dodano:2005-10-10 11:34:00 Wpis:Witam Wszystkich serdecznie!

Jestem tu pierwszy raz wiec sie przedstawiam:
Nazywam sie Ryszard Stankiewicz, mieszkam na Ślasku i jestem posiadaczem VW POLO 1.0 MPI 2001 + sekwencyjny lpg (BRC)

Mam problem do usuniecia, a mianowicie zdiagnozowany zawieszony wtrysk benzyny na 4 cylindrze (na gazie chodzi idealnie). Jak ten patent wymontowac i co potem mozna z tym zrobic aby ozywic ww. wtrysk. Jakies schematy/foty mile widziane.

Prosze o pomoc

_________________
Pozdrawiam Rysiek
--------------------------
VW POLO 1.0 MPI+LPG
« 1 2 3 4 5 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 81 82 83 84 85 »