Nick:Lukasz Karczewski
Dodano:2005-09-28 23:38:11
Url:www.krt.prv.pl
Email:klapr.cpzwo@onno@owzpc.rpalk
Wpis:Jak z pewnościa, kazdy juz to zauwazyl jest to strona historyczna. Na dzień dzisiejszy nie biore udzialu w zadnych wyscigach. Mogę stwierdzić, że zakończylem swoj pierwszy etap ze sportem samochodowym i mam nadzieje nie ostatni;) Pozdrawiam serdecznie
|
|
|
|
Nick:Matii
Dodano:2004-10-12 17:19:13
Wpis:Coś nietak szefie bo niem zdjęć i jakaś aktualizacja by się przydała!!!
To tak na marginesie:-)
|
|
Nick:mat_1
Dodano:2004-10-07 15:56:38
Url:niemam
Email:hlepr.at@spoorcpzwt.aa.twzpcroops@ta.rpelh
Wpis:fajna stronka nawet ale strasznie PONURA!!! za malo kolorow ale wystawiam tworcy 3 z plusem
|
|
Nick:MADEK
Dodano:2004-08-04 13:12:02
Email:mlapd.e2ko1@@1ok2e.dpalm
Wpis:POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH Z AUTOMOBIL KLUBU LUBAWSKIEGO ZIOMEK Z TORUNIA
|
|
Nick:Piterek
Dodano:2003-12-31 19:54:16
Email:plipc.i2ao8@33@8oa2i.cpilp
Wpis:wszystko co będzie rozgrywane w lubawie
|
|
Nick:Skibek
Dodano:2003-12-21 09:23:08
Url:www.kd.fc.pl
Email:albpi.xt@spoops@tx.ipbla
Wpis:Oczywiście, że am sens. Przecież robi się doładownia w zwykłych, maluchowskich silnikach poprzez wycięcie tych blach w okolicach dmuchawy. Samo wycięcie już sporo daje (bardziej dynamiczny silnik). Ja u siebie zamontowałem butlę CO2, tylko, że zamiast CO2 jst tlen. Niestety nie mogę rozwiązać problemu zaworu spustowego tak, aby podawana była mała (i krótka) dawka tlenu, tylko w określonych momentach, ponieważ mam małą 1l butlę i starcza to na jakieś 50 sekund pracy ciągłęj, przy pełnym otwarciu. Włącznik zaworu powinien być umieszczony gdzieś przy skrajnym wciśnięciu cięgna gazu, tak aby sprzężony tlen był podawany przy wyższych obrotach (w rezerwie). To chyba tyle na ten temat. Muszę się postarać o dużą (min. 20l) butlę t owtedy pogadamy :) Pozdrawiam
|
|
Nick:mail
Dodano:2003-11-29 17:56:55
Wpis:przecież to jest stare jak świat
jeżeli tak szybko jeździś jak zmieniasz informacje na tej stronie to skącz z tym jak najszybciej
|
|
Nick:mikos
Dodano:2003-11-04 14:56:21
Url:www.mikos.republika.pl
Email:mlipk.okse2z@cbauizziuabc@z2esko.kpilm
Wpis:Super strona!!!Kiedy masz zamiar następny raz startować.Dawno Cię nie widziałem na trasie
Sławek
|
|
Nick:bej
Dodano:2003-05-11 13:18:33
Wpis:ścigasz sie leszczu czy nie w tym sezonie ????
|
|
Nick:MAKAR
Dodano:2003-04-11 04:24:19
Wpis:WIELKI RESPEKT DLA TEGO AUTA,A TAKŻE DLA KIEROWCY!!!!
POWODZENIA
|
|
Nick:marcin k
Dodano:2003-02-05 13:22:05
Email:mlapr.ctiennmoa.ractiznc0o@pp@o0cnzitcar.aomnneitc.rpalm
Wpis:chodzi mi po głowie założenie niby sprężarki dawającej powietrze pod ciśnieniem prosto z dolotu poprzez filtr czy to ma jakiś sens?
|
|