Nick:marynarz
Dodano:2003-01-24 11:12:46
Url:http://strony.wp.pl/wp/mw_marynarz
Email:mlapr.ituesnzow.zaitaztceokp@@pkoectzatiaz.woznseuti.rpalm
Wpis:Ciekawy projekt.Dzięki za wpis.
Życzę sukcesu w realizacji.
|
|
|
|
Nick:Dejawu
Dodano:2003-01-17 16:50:17
Url:www.fanmanager.prv.pl
Email:Dlepj.a2wou@@uow2a.jpelD
Wpis:AH... Wzbudzam wiele kontrowersji :P Wszystko się rozbija o dobre algorytmy, a nie o szybkość procesora.
Pozdrawiam!
|
|
Nick:wildbyte
Dodano:2003-01-17 00:02:46
Wpis:-----------------------------------------
Prawdopodobnie bedzie on konkurowal ze znanymi bibliotekami graficznymi takimi jak OpenGL i DirectX. Wydajnosciowo moze byc on nawet szybszy od nich, dzieki czemu granie bedzie sprawialo większa przyjemnosc. Ponadto będzie on sterownikiem dosowym, dzieki czemu nie bedzie wymagany zaden Windows
------------------------------------------
jesli ma konkurowac z d3d/gl to musi uzywac GPU (to chyba oczywiste) a skoro chcecie trafic do ludzi majacych slabe kompy to skad niby w tych kompach karty z GPU???
|
|
Nick:Dejawu
Dodano:2003-01-15 23:26:30
Url:www.fanmanager.prv.pl
Email:Dlepj.a2wou@@uow2a.jpelD
Wpis:Witam :) Wkońcu znalazłem czas na obejżenie księgi gości :P Jeszcze tylko 2 dni... i oceny wystawione :) Dzisiaj się zabrałem do pracy. Planowany czas ukończenia gry jest pod koniec czerwca (ustalony został on w 1 dniu rozpoczęcia prac nad projektem). W skład gry będzie wchodziło tylko 2 (ale dobrych) programistów. Więcej szczegółów dotyczących bliskich planów z FanManager podam wkrótce w newsach.
POZDRAWIAM!
|
|
Nick:Michal Z
Dodano:2003-01-06 20:09:06
Wpis:Prosze sie niczym nie martwic , piszemy tez w C++. Pozdrawiam
|
|
Nick:dociekliwy
Dodano:2003-01-06 18:59:54
Wpis:Mam pytanko jak zamierzacie napisać engine software`owy porownywalny z tymi wykorzystujacymi directx czy opengl posiadajac w grupie jednego programiste. Na dodatek piszac w asmie co mozna nazwac samobojstwem
|
|