Nick:=)NG(=Andrew
Dodano:2005-04-11 16:46:27
Wpis:Dzisiaj za to przyspieszamy... Hit dnia: Andrew bedzie mial swiadectwo ukonczenia LO z paskiem :D I nawet kilka szostek wpadlo :D:D:D
|
|
|
|
Nick:Nightmar
Dodano:2005-04-11 15:48:14
Wpis:Taki zastuj tu - nowość :D
|
|
Nick:JaBBa
Dodano:2005-04-11 13:47:18
Wpis:i ja :DDD
|
|
Nick:cruz
Dodano:2005-04-11 13:36:58
Wpis:wczoraj nikt tu nic nie skrobnął więc ja dziś coś skrobne:]
|
|
Nick:Nightmar
Dodano:2005-04-09 23:02:30
Wpis:Popieram. Przy piwku bedzie lepiej ;p obgadamy to def w wakacje, bedzie lepsza podstawa do rozmowy po premierze trójki ^^
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-09 17:05:19
Wpis:ta zacznijcie spisywac tematy o ktorych chcecie sobie pogadac w te wakacje ;P
|
|
Nick:=)NG(=Andrew
Dodano:2005-04-09 16:18:52
Wpis:To jest sprawa, którą należałoby obgadać przy pifku :>
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-08 21:18:24
Wpis:wlasnie ze nie... i ty tego dostrzec nie umisz
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-08 21:18:23
Wpis:wlasnie ze nie... i ty tego dostrzec nie umisz
|
|
Nick:Nightmar
Dodano:2005-04-08 20:18:05
Wpis:Eh def one są widoczne bezproblemowo dla kazdego, nikt nie prubował ich ukryc. Nie zrozumiałeś mnie. Anakin zachowuje sie tak samo przez cały film. Jest tak samo popędliwy, nierozważny i zaborczy. Nic nie wskazuje aby miał inny charakter na koncu niz na poczatku. Od poczatku wydaje sie sklonny do zrobienia tego co zrobił z wioską ludzi pustyni. I na koncu sprawia to samo wrazenie.
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-08 19:18:59
Wpis:i dlatego niepodoba ci sie ta nowa seria bo nie potrafisz jej zrozumiec... jest pelno momentow w ktorych anakin "zdradza" jasna strone mocy, ale ty tych momentow poprostu niepotrafisz dostrzec
|
|
Nick:Nightmar
Dodano:2005-04-08 18:32:44
Wpis:Nie zrobiła. Choć rozumiem jej znaczenie to jednak dla mnie to było banalne przerzucenie transformacji anakina do przodu. Pozatym odbyła sie denerwująco bez konsekwencji. Anakin przed tym zdarzeniem i po - w trakcie trwania filmu - nie wyglądał na postać która zrobiła krok w strone ciemnej strony mocy
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-08 18:06:17
Wpis:ty to tak widzisz, ja całkiem w innym poziomie to odbieram wrecz o 180 stopni innaczej ja widze te filmy z nowej trylogii
to jeszcze jedno pytanko: czy scena jak anakin zabijał ludzi pustyni w zemscie, łamiac tym samym kodeks Jedii, nie zrobila na tobie wrazenia ?? bo jesli nie to fakt, nie umisz pojac nowej serii wogole.
|
|
Nick:Nightmar
Dodano:2005-04-08 17:48:28
Wpis:Nie ma w nowych filmach ani krzty mocy. Mocą w trylogi nie było dziecine poruszanie przedmiotów czy takie tam bzdety. Mocą było panowanie nad sobą, nad emocjami, nad uczuciami a przedewrzystkim - moc to była mądrość. DLa mnie nowe części to strywializowanie trylogi i sprowadzenie jej do zwykłego filmu akcji bez niczego w sobie i kropka.
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-08 17:28:07
Wpis:sie naucz czytac ze zrozumieniem to pisze :) najcie. Nie wspomnialem wtedy o tym ze 3-jka przebije stare czesci, przeczytaj jeszcze raz wszystko. A jak juz wspomnialem to napewno, ze pobije te nowe czesci, a o starych nic nie wspomialem zeby co kolwiek im zagrozilo, ze strony nowej sagi bo to calkiem inny film.
skoro niewiesz gdzie tam jest ta moc, to nie wiesz na czym polegaja pierwsze czesci, przeczytaj to nizej co napisalem, to zrozumiesz, w nowych czesciach jest tego pelno tej mocy, jest klimat, jest to co gwiezdne wojny powinny posiadac i posiadaja. Chociaz Mroczne Widmo to raczej komedia niz film przygodowy.
Ty chyba niepatrzysz na te filmy z perspektywy czasu, wtedy jak krecili stara czesc to ludzie bardziej wkladali do filmu zycia [zero prawie pracy komputera] tylko iluzja telewizyjna, makiety, szblony, ect. teraz to wszystko zastapil komputer, moze dla Ciebie to akurat wtedy bylo moca... coz ja cos innego z tych nowych filmow odbieram co mi sie bardzo podoba.
|
|
Nick:Nightmar
Dodano:2005-04-08 17:18:15
Wpis:Wysnułem taki wniosek z twoich słów - muwiłeś że trójka przebije na głowe wrzystkie poprzednie.
I ine ucz mnie qrwa jak wyglada fabuła wiednych wojen bo wiem to idealnie. Ale ty nie odpowiedzałes na pytanie. Gdzie w mrocznym widmie, czy ataku klonów czy innych tych nowych czesciach jest Moc?
|
|
Nick:JaBBa
Dodano:2005-04-08 15:19:03
Wpis:ja mam nagrana na wideo wszystkie 3 stare czesci :d ataq klonow musze sciangac
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-08 14:52:18
Wpis:jabba... obejrz sobie Atak Klonow jest warty ma klimat gwiezdnych wojen i komedia tak jak Mroczne Widmo nie jest. Calkiem powazny jest film
najt ja nigdzie nie twierdze ze stara trylogia jest gorsza i lepsza jest nowa. wiec nie wiem czemu wysunoles taki wniosek. Nowa trylogia jest calkiem innaczej krecona, tak jak to George Lucas powiedzial, teraz... "wtedy nie mialbym mozliwosci nakrecenia pierwszej czesci trylogii". Stara czesc jest genilana i idealna nie powiem, ogladam za kazdym razem jak ja dostane w swoje lapska.
|
|
Nick:JaBBa
Dodano:2005-04-08 13:23:21
Wpis:moge sie zgodzic ze pierwsze 2 czesci (4, 5) Byly wrecz genialne:P ale 6 czesc byla najwieksza klapa jaka widzialem (obok mrocznego widma) Jakies qrwa miski rozdupily legion "doborowych" szturmowcow... No comments:P ataku gnojow nie widzialem. To dlatego ze widzialem mroczne widmo chyba:P ze bedzie taka sama dziecinna bajeczka a nie klimaty :d
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-08 13:06:25
Wpis:najt widocznie nie wiesz o co idzie w tych pierwszy czesciach gwiezdnych wojen. Tam nie ma byc walki imperium z republika [to sa pierwsze czesci, poprzedzajace stare], tam jest ukazany dopiero poczatkowy konflikt galaktyczny, wtedy bylo pelno jedii, gdy jeszcze nie zostali zabici przez Lordów Sith i mocy [scena jak Obi Wan przyszedl do Yody o porade, a on uczyl znowu młodych jak władac moca, dosyc bardzo kopie], pozatym bylo pełno watkow zwiazanych ze stara saga tj. kim był naprawde Boba Fet jego historia ukazana, gwiazda smierci, proba zklucenia republiki, i co najwazniejsze z tej czesci ... pierwsze oznaki przechodzenia na ciemna strone mocy Anakina, gdy zabil wszystkich ludzi pustyni. Wtedy Yoda juz przeczówał, ze cos sie bedzie działo, na poczatku [epizod 1] Yoda niechcial, zeby Anakin był szkolony na rycerza Jedii bo wyczował, ze to sie zle skonczy dla republiki. Wez jeszcze raz obejrz sobie Atak Klonów, ale nie dla efektow specjalnych ale dla filmu, sprobuj go zrozumiec, bo dla mnie film byl jak najbardziej udana produkcja.
a teraz co do 3-ciej czesci... to bedzie majstersztyk, na gamershell'u sa 3-y trajlery z SW3... sciagnij a wtedy uswiadczysz tego co mowie
|
|
Nick:Nightmar
Dodano:2005-04-08 11:03:17
Wpis:Def żadna część z nowej trylogi moim zdaniem nie ma prawa nawet twierdzić że umywa się do starej Trylogi ;)
I podtrzymuje - Atak Klonów był skrajnie beznadziejny. Walka, miłość, zdrada, spiski...a gdzie w tym wrzystkim jest Moc? Gdzie w tym wrzystkim sa Jedi? Prosze tylko nie gadaj ze wystepuja przez cały film...ograniczaja sie do machania mieczem i od czasu do czasu poruszeniem jakiegos przedmioty pffss
|
|
|
|
Nick:wiqi z kompa def'a :P
Dodano:2005-04-07 22:45:49
Wpis:"hm jako ze mie ksiegi sie popsuly z niewyjasnionych przyczyn o_O i nie chco dodawac moich pieknych postuf, taq wiec wyjatkowo przekaze tego fpisa staruszeq defq a chcialam wam objawic ze ja jaq fciskam te F5 to mie sie odswieża ale fcale nie nabijajo sie nowe cyferki na liczniq a to chyba nie pzrze to ze wpisa nie moge dodac? bo przecie licznik sie nabija jaq sie wogole tu wlizie taq wiec ja mam chyba troche rzeczy albo zwalonych albo moj komp jest qrna inny taq jaq ja o_O bleh ; / żegnam panstfa "
w w/w poscie sa znaki typu ":P :D sex " :P ale niechailo mnie sie ich dodawac :P
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-07 22:17:37
Wpis:najt a tys widzial jakis trajler z SW3 ?? jesli nie to wiem dlaczego tak sadzisz, bo jesli widziales i tak dalej mowisz ze bedzie to totalna klapa to nie rozumie ciebie ;p
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-07 22:08:15
Wpis:najt a ja sie niezgadzam... mroczne widmo nie mialo klimatu, a atak klonow mial !! i to najwazniejsze, a pozatym ładnie zaczeto pokazywac przemiane Anakina i przechodzenie na ciemna strone mocy, jego walke z samym soba. W mrocznym widmie nic szczegolnego nie bylo, w sumie byl to prolog, tego co bedzie dopiero sie dziac, wiec z zalozenia tez bylo zeby nie ukazywac wszystkiego, ale tez byla poruszona wtedy sprawa Gwiazdy Smierci. Ale i tak ATAK KLONOW byle o wiele wiele lepszy od Mrocznego Widma, a Zemsta Sithów ... to juz bedzie cos pieknego, po samych zwiastunach gesia skorka mi wychodzi... to bedzie uwienczenie calych dwoch trylogii... poprostu majstersztyk
|
|
Nick:Nightmar
Dodano:2005-04-07 20:55:13
Wpis:A ja podtrzymuje swoje zdanie. Atak klonów to samo machanie mieczem. Zabicie ideii mocy :/
|
|
Nick:STiNG
Dodano:2005-04-07 20:19:21
Wpis:Najt zgadzam sie prucz zenady , byly takei sobie ale znosne zwłaszcza lda fanów SW któży chcą chłonac fabułe w każdej postaci;) ale i tak trylogia rlz tego kliematu tera filmy niemają:)
|
|
Nick:APACZ
Dodano:2005-04-07 20:00:29
Wpis:NO I NIKT SOIE NIE PRZYŁĄCZYŁ DO ROZMOWY NA KSIEDZE AST :P
|
|
Nick:Nightmar
Dodano:2005-04-07 19:57:56
Wpis:Hm...trylogia - genialna
Mroczne widmo - niezłe ale nie umywa sie do trylogi
Atak Glonów - żenada
Zemsta Sith...mam złe przeczucia
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-07 17:54:58
Wpis:ble... ciemna strona mocy mnie na chwile opanowala... oczywiscie nie idzie o 19 kwietnia tylko o 19 maj !! :D
|
|
Nick:def
Dodano:2005-04-07 17:51:53
Wpis:ta najt ma racje
Gwiezdne Wojny: Epizod III - Zemsta Sithów :>
ja i tak ide na pokaz przedpremierowy, a pozniej na premiere... nie ma bata, troche kasy sie uda ;\ ale dla takiego filmu kazda zlotowka jest warta... a jeszcze bylo by genialnie jakby zrobili pokazy wszystkich czesci ^^... wtedy to juz bym byl w siodmym niebie ...
|
|