Nick:Rafał
Dodano:2011-08-05 09:31:18
Email:sllpa.waitnerz@agga@zrentiaw.aplls
Wpis:witam,kolory instalacji elektrycznej Junaka przed 62r są inne niż w podanej tabeli i schemacie.przewód 18 od prądnicy powinien być niebieski,przewód 78 żółty,itd
|
|
|
|
Nick:Valentinas
Dodano:2011-05-01 16:50:26
Email:vlapl.epnwt@isnaansi@twnpe.lpalv
Wpis:Witam.
Jestem zainteresowany zakupem wirnika neodymowego. Jest taka możliwość?
|
|
Nick:nowapocalipse
Dodano:2011-03-27 11:36:09
Email:nlopw.a2poo@ceaslpiiplsaec@oop2a.wpoln
Wpis:Gdzie i jak można kupić wirnik neodymowy do iskrownika?
|
|
Nick:sonne813
Dodano:2011-02-28 00:31:15
Email:smooncn.el8i1a3m@gg@m3a1i8le.ncnooms
Wpis:Witam
poszukuje tulejki przyspiesznika ,gdzie mozna zdobyc te tulejaszke:)
|
|
Nick:Martin
Dodano:2010-10-03 15:40:26
Email:tlopr.aa1i0r2e@tinnit@e2r0i1aa.rpolt
Wpis:Witam.Poszukuję Janka w stanie oryginalnym, ew.zrobionego na oryginałach bez współczesnego rzemiosła.Tel.600 26 96 10.
|
|
Nick:Marcin
Dodano:2010-08-31 07:42:05
Email:mmafr.saetnzpc@oppo@cpznteas.rfamm
Wpis:Odnośnie Pana Tomasza - z tego co udało mi się ustalić miał jakąś poważną przypadłość. Od pewnego czasu leży w szpitalu (od ok. 4.08.2010). Jak wróci ze szpitala ma się kontaktować z osobami które zamawiały u Niego cewki itd.
|
|
Nick:Maciej
Dodano:2010-08-17 01:22:00
Email:mlapc.ipewj@_ihk_smwaonkknoawms_khi_@jwepi.cpalm
Wpis:Witam. Czy wie ktoś co się dzieje z kolegą Tomaszem Sokołem. Jakiś czas temu wysłałem do niego do regeneracji iskrownik. Początkowo mieliśmy dobry kontakt telefoniczny. Ale jakieś dwa tygodnie temu urwał się. Nie odpowiada ani na telefony ani na e-maile. Trochę się niepokoję. Proszę o informacje. Pozdrawiam wszystkich fanatyków Junaka.
|
|
Nick:Junak
Dodano:2010-07-20 08:40:27
Email:zldpz.ipcvh@o332233o@hvcpi.zpdlz
Wpis:Witam czy wie ktoś może jakie długości i grubości posiadają pręty w sprzęgle junaka? chodzi mi o te co przechodzą przez cały silnik, z góry serdecznie dziękuję za pomoc
|
|
Nick:kierko
Dodano:2010-06-20 23:19:57
Email:klipe.rpkwo@@owkpr.epilk
Wpis:Cześć.
.
Dodałem kilka informacji tutaj www.junak.comuv.com/a9a.html
Fotki obudowy do A9c podesłał Tomek (serwisdbox2@o2.pl), który jest mocno zaangażowany w budowę następnych prototypów A9a i Styk-a.
.
Pozdrawiam: Jacek K.
|
|
Nick:Juak
Dodano:2010-06-18 09:22:04
Email:zldpz.ipcvh@o332233o@hvcpi.zpdlz
Wpis:jestem zainteresowany alternatorem do Junaka opisanym na tej stronie, istnieje mozliwosc kupna takiego alternatora?
|
|
Nick:jass
Dodano:2010-04-06 20:52:44
Email:klapr.o2lok@aksypzrrzpyska@kol2o.rpalk
Wpis:witam cz jest ktos moze w posiadaniu zwymiarowanego rys.tech.kamieni i kola rozrzadu S,W
POZDRAWIAM
|
|
Nick:kierko
Dodano:2010-04-06 07:30:41
Email:klipe.rpkwo@@owkpr.epilk
Wpis:Cześć.
Do skalkulowania kosztów i możliwości zakupu alternatorka jeszcze daleko...
Zapłon elektroniczny można kupić tutaj: http://prameti.webpark.pl/junak/junak.html
pozdrawiam kierko
|
|
Nick:jass
Dodano:2010-04-06 00:39:59
Email:klapr.o2lok@aksypzrrzpyska@kol2o.rpalk
Wpis:ile bedzie kosztowal taki alternator p9a i czy bedzie go mozna kpic macie moze jakis patent na zaplon bez stykowy do junak od strony sprzegla moze jakies inne propozycie dzieki pozdrawiam
|
|
Nick:kierko
Dodano:2010-02-23 19:05:20
Email:klipe.rpkwo@@owkpr.epilk
Wpis:Cześć.
Regenerację gaźnika najlepiej zlecić do zakładu w Tucholi.
Zakład Elektrotechniczny, Jarosław Stybaniewicz
Bladowo 35, 89-500 Tuchola, t. 604 473 192
tomaszstybaniew@tuchola.pl
Pozdrawiam Jacek K.
|
|
Nick:adrbru
Dodano:2010-02-22 22:13:28
Email:aldpr.bprwu@@uwrpb.rpdla
Wpis:Witam. Mam pytanie gdzie można tak zregenerować gaźnik ?
|
|
Nick:kierko
Dodano:2009-12-06 20:05:40
Email:klipe.rpkwo@@owkpr.epilk
Wpis:Cześć.
Faktycznie masz rację Dakar.
Już poprawiłem rysunek i teraz powinno być OK.
Wielkie dzięki za wskazanie błędu.
Pozdrawiam: Jacek K.
|
|
Nick:DaKar
Dodano:2009-12-06 13:25:16
Email:mlept.etcehn@op.oactzztcao.po@nhecte.tpelm
Wpis:Witaj
Tak dla formalności. Na tych rysunkach podkładek wentylacji alterntora wirnik jest raczej w lewo a nie w dół. Czyli cały alternator obrócony o 90stopni zgodnie z kierunkiem wskazówek zegara. Poza tym brawo, wreszcie ktoś myśli. Myślę że i prądnicy by pomogło trochę wietrzenia. Tylko jak wymusić przez nią przepływ powietrza? Też trzeba było by gdzieś włożyć wiatrak i powiercić.
|
|
Nick:kierko
Dodano:2009-11-21 00:16:23
Email:klipe.rpkwo@@owkpr.epilk
Wpis:Cześć
Ups..Mnie wyszło, że to ja czekam, a Ty zapomniałeś;)Pozdrawiam
|
|
Nick:krzycho_r
Dodano:2009-11-20 10:03:55
Url:http://naszehobby.riders.pl/
Email:klrpz.y2coh@or__ro@hoc2y.zprlk
Wpis:Kierko ciągle czekam.
Zapomniałeś ?
krzycho_r
|
|
Nick:kierko
Dodano:2009-09-05 23:06:02
Email:klipe.rpkwo@@owkpr.epilk
Wpis:Cześć.
Do PiotraC
10tys.km to piękny test i jeżeli będzie jeszcze coś do testowania, to już wiadomo kto jest najbardziej śmigalny;) (słowa Krzysztofa54;)
Do Dakara
W zasadzie, to Junakowy prądnik nie powinien w ogóle pracować w takich warunkach które ma, a on jednak pracuje i nawet daje sobie radę całkiem nie najgorzej. Poza tym popróbować, potestować nigdy nie zaszkodzi i jeżeli troszkę watów udałoby się pozyskać to trzeba popróbować;)
Pozdrawiam. Jacek K.
|
|
Nick:DaKar
Dodano:2009-09-05 16:13:14
Email:mlept.etcehn@op.oactzztcao.po@nhecte.tpelm
Wpis:Witam
Pilnie obserwuje postępy bo P9a mocno mi dopiekła w tym sezonie. Wszystkie działania w celu poprawy prądów popieram.
Chylę czoła przed wiedzą i zaangażowaniem
DaKar
|
|
|
|
Nick:PiotrC
Dodano:2009-09-04 22:26:29
Url:http://www.dzikijunak.riders.pl/gallery/peli5999
Email:plipo.tmrocc@.4htceecth4.@ccormt.opilp
Wpis:Witam,
Jutro kończę test neowirnika do iskrownika. Duży respekt dla jego twórcy. Od kwietnia wirniczek przepracował bez zarzutu 10.000 km
Wirnik demontuję i przekazuję kamratowi Kierko do dalszych badań. Ten test sprawił mi dużą frajdę - dzięki.
pozdr
PiotrC
|
|
Nick:kierko
Dodano:2009-09-02 21:13:46
Email:klipe.rpkwo@@owkpr.epilk
Wpis:Cześć.
Można było spodziewać się nagrzewania obudowy (przewodnika), ...ale żeby aż tak?! :)
Oczywiście masz rację Dakar. Im większa szczelina tym oddziaływanie pola mniejsze. A gdyby tak jeszcze zaaplikować w tą powstałą szczelinę taki 2-3mm wycinek rdzenia na 1/3 obwodu wirnika, to by grzanie było zażegnane.
I takim to właśnie sposobem powstał następny rdzeń, podobny do Wamelowskiego i może spróbuję go nawet zbudować. Załatwiłem już blachę transformatorową (4zł/kg jakby ktoś potrzebował) i jutro na próbę wytną mi kilka blaszek na wycinarce wodnej. Zobaczymy?!
...Nie mniej jednak test na podzespołach P9a wykazał, że neowirnik jest OK i prosty rdzeń dwubiegunowy (rys. A) jest OK.
Pozdrawiam: Jacek K.
|
|
Nick:DaKar
Dodano:2009-09-02 19:31:47
Url:http://www.dzikijunak.riders.pl/gallery/DaKar
Email:mlept.etcehn@op.oactzztcao.po@nhecte.tpelm
Wpis:Witaj
Jestem pod wrażeniem strony i iskrowniczka PiotraC.
Czy prądy wirowe powstające w obudowie P9a-alternator testowy uniemożliwiają jego zastosowanie użytkowe?
Czy powiększenie szczeliny zmniejszyło by nagrzewanie obudowy?
Pozdrawiam
DaKar
|
|
Nick:kierko
Dodano:2009-08-28 22:50:06
Email:klipe.rpkwo@@owkpr.epilk
Wpis:Cześć.
Nie zajmuje się regeneracją iskrowników - czasu mało.
Iskrowniki regenerują tutaj ;) http://www.cyklo-motorelektryk.pl/
Pozdrawiam
|
|