Nick:Korona
Dodano:2008-10-25 20:50:07
Wpis:Oka sorki wpie*****cie Crasnowvii(bo mnie wtedy nie bylo na meczu) ale nie ma ma juz u nas kibicowania tak jak bylo to dawniej
|
|
|
|
Nick:korona
Dodano:2008-10-25 15:15:13
Wpis:kto mówi ze niema kibiców korony a kto crasnovi w*****olił
|
|
Nick:Jaro
Dodano:2008-10-25 12:47:35
Wpis:udał sie melanżyk
|
|
Nick:Korona
Dodano:2008-10-25 01:06:51
Wpis:To nie byla potega i nigdy sie tak nie nazwalismy to rufuz nie wiem z kad ten glupi tekst ale ok pozdro dla kibicow sokola
|
|
Nick:zxv
Dodano:2008-10-24 23:25:19
Wpis:Pozdrowienia dla Jara od kolegów z dzisiejszej libacji
|
|
Nick:rufus
Dodano:2008-10-24 11:19:53
Wpis:co potenga rzeszowa sie rozpadla
|
|
Nick:Korona
Dodano:2008-10-24 11:15:44
Wpis:W sobote Korona zawita do Sokolowa) nie oczekujcie na kibicow z Załęża bo ich juz nie ma(( pozdro licze na 3pkt Korony
|
|
Nick:zaskoczony
Dodano:2008-10-24 00:14:39
Wpis:ale najlepsze haslo jest na tym ich zalosnym filmiku górno spokojne MIASTECZKO - ladnie pojechaliscie, jakos przegapilem - kiedy otrzymaliscie prawa miejskie? Na pewno jeszcze przed sokolowem. pozdrawiam mieszczuchow z gorna - szczegolnie podoba mis sie wasz park miejski i ratusz sa urokliwe
|
|
Nick:czytelnik
Dodano:2008-10-23 20:18:11
Wpis:Odnośnie pkt.1 - "Może dzięki temu, że ktoś jest w stanie wydawać pieniądze na ściąganie innych graczy może istnieć drużyna w której gra 8 swoich zawodników nie w B klasie ale w okręgówce?" - a jak było rok, dwa, trzy lata temu...?ilu tych z 8 "swoich" gra faktycznie w okręgówce w pierwszej 11-nastce, a ilu jest dodatkiem do "3 z Sokołowa i 7 z 'daleka' "?
Odnośnie pkt.2 - Jak dobrze policzę to wychodzi mi, ze Sokół wychował więcej zawodników którzy grali w 4 lidze, a nawet trzeciej (kilka lat temu) niż Górnovia wychowała zawodników "na okręgówkę".
Odnośnie pkt.5 - "pozostałych 15 to chyba nie tylko z samego Sokołowa ale też z i gminy" - dokładnie dwóch z gminy. Jeden z nich to zawodnik Sokoła od trampkarza młodszego (wychowanek),cały czas w Sokole - wielkie dzięki mu za to!
"8 z Górna, 3 z Sokołowa, i 7 z „daleka”. Rewelacji nie ma, ale myślę, że nie jest najgorzej" - patrz pkt 1,ale przyznaje - jest lepiej niż było. Wreszcie dajecie szanse swoim zawodnikom, po to szkoli się juniorów żeby im dać szansę...
Odnośnie pkt.6 - zastanów się: "Wiesz chyba, na jakim poziomie jest sędziowanie w ligach młodzieżowych" i dalej: "Sędzia się gubił i był słaby to fakt"!!!! Dodam tylko, że podobnie było w zeszłym roku (dwa karne, 1 czerwona kartka itd. - dużo kontrowersji). Pytam więc dlaczego słabe sędziowanie i błędy sędziego są zawsze na WASZĄ korzyść?! Jak Ty byś się czuł przegrywając mecz w takich okolicznościach jak Sokół przegrał w tym i w zeszłym roku w Górnie? Spróbuj wczuć się w sytuację zawodników, działaczy i kibiców drużyny przegranej - co byś wtedy myślał i mówił. Raz w EC sędzia gwizdał "kontrowersyjnie" i zeszliście z boiska... A w Górnie "kontrowersje" są co roku...
Skoro zabrałem już głos pragnę podziękować zawodnikom za walkę i serce włożone w mecz derbowy i cały ten bardzo trudny początek sezonu. Miejmy nadziej że wiosna będzie należała do Sokoła...
pozdrawiam
|
|
Nick:andrzej5555567876686
Dodano:2008-10-23 18:44:20
Wpis:sokół Na pewno będziecie B klasie ale Nie Górnovia
|
|
Nick:hjki
Dodano:2008-10-23 16:46:02
Wpis:Ja powiem tylko tyle-poczekajmy jeszcze chwilke a razem z gornem bedziemy mieli derby w b-klasie gdzie to sokołów bedzie wygrywał bo poprostu gra swoimi zawodnikami to tyle
|
|
Nick:andrzej5555567876686
Dodano:2008-10-23 15:30:46
Wpis:oni Potrafią dobrze grać Górnovia rządzi
|
|
Nick:sokół
Dodano:2008-10-23 14:34:12
Wpis:cos malo zorientowany jestes cwaniaku z gorna bo przez to co napisales to mam rozumiec ze dragan tez jest wychowankiem gorna i goles taka samo !!! zal obaj sa wychowankami stali rzeszow
|
|
Nick:rufus
Dodano:2008-10-23 08:12:15
Wpis:skonczcie juz ten temat
|
|
Nick:slawek
Dodano:2008-10-22 19:42:17
Wpis:dziękuję za wypowiedź - w ten sposób rzeczywiście można dyskutowac - to mi odpowiada. Sądzę jednak, że tutaj temat jest już zakończony. Można rozmawac w tzw. realu a nie w rzeczywistości wirtualnej. Na taką rozmowę jestem zawsze otwarty, choc o zbliżenie poglądów jest na pewno trudno.
|
|
Nick:matig7
Dodano:2008-10-22 15:30:05
Wpis:Nigdy tu nie pisałem i pisać nie miałem. Ale wyrażę jednak i swoje zdanie. Postaram się to zrobić kulturalnie.
Ad.1
Może dzięki temu, że ktoś jest w stanie wydawać pieniądze na ściąganie innych graczy może istnieć drużyna w której gra 8 swoich zawodników nie w B klasie ale w okręgówce?
Zwróć uwagę na to, że większość z tych wiosek, co do których nie masz nawet pewności, gdzie się znajdują jak napisałeś ma mniej mieszkańców niż Twoje miasto, a co za tym idzie trudniej jest o to żeby drużyna składała się jedynie z wychowanków. Myślę, że w miarę logiczne.
Ad.2
Rozumiem, że w Waszym mieście to kształcenie młodzieży i myślenie długofalowe jest na znacznie większym poziomie niż „na wioskach” o czym świadczy liczba waszych wychowanków, grająca obecnie w wyższych ligach i osiągająca sukcesy dalej niż w gminie czy powiecie. Zgodzę się z tym, że owszem fajnie, że wasi trampkarze osiągają bardzo dobre wyniki – chwała im za to. Szkoda jednak, że za kilka lat albo nie będą grać już w piłkę wcale albo zakończą swój rozwój na poziomie „okręgówki”. Tak niestety jest u was, tak niestety jest i u nas. Więc nie pisz o jakimś długofalowym myśleniu, które jest u Was a którego nie ma na wioskach.
Ad.3
Jedni lubią wydawać pieniądze na to, inni na coś innego. Skoro nie jest to pasjonat tej dyscypliny to nie może wydawać pieniędzy na to? Oczywiście rozumiem, że możesz mieć takie zdanie a ktoś inny inne. Ja też wolałbym żeby jak dawniej były pieniądze nie tylko na piłkę, ale i na inne dyscypliny na wyższym poziomie niż kopanie w okręgówka. Tak niestety nie jest.
Ad.4
Zgadzam się. Z tym, że wg mnie to nie były sny o potędze a raczej chęć pokazania się sponsorów.
Ad.5
Oczywiście, że są to zdrowe proporcje. Ale pozostałych 15 to chyba nie tylko z samego Sokołowa ale też z i gminy.
8 z Górna, 3 z Sokołowa, i 7 z „daleka”. Rewelacji nie ma, ale myślę, że nie jest najgorzej.
Ad.6
Tu miałem nic nie pisać, bo każdy i tak inaczej wszystko widział i nikt nikogo do swojego zdania nie przekona. Ale napiszę. Co do juniorów to wybacz, ale popadasz już w jakieś skrajności. Wiesz chyba, na jakim poziomie jest sędziowanie w ligach młodzieżowych. Co do seniorów brakuje jeszcze napisać, że te czerwone kartki były absolutnie niezasłużone. Sędzia się gubił i był słaby to fakt, ale nie mów, że kartek być nie powinno i że mecz przegraliście tylko i wyłącznie przez sędziego.
Pozdrawiam kibica Orła -
|
|
Nick:KSG
Dodano:2008-10-22 14:37:56
Wpis:Derby http://www.youtube.com/watch?v=kiRaREfVYM4
|
|
Nick:Górnovia
Dodano:2008-10-22 13:50:07
Wpis:Chciałem tylko zaznaczyć że w chwili obecnej w Górnovii gra 8 zawodników z Górna + 3 z Sokołowa ;] Nie mamy wiec o czym gadac.
|
|
Nick:obcy
Dodano:2008-10-22 12:53:34
Wpis:po co te kłutnie międy sokołema górnovią mimo iż te kluby się nielubią mogą jakoś rozmawiać ze sobą a nie bić się po mecz co to da ???i
|
|
Nick:Slawek
Dodano:2008-10-22 09:38:57
Wpis:W związku z poniższymi stwierdzeniami mam kilka uwag.
1. Zgadzam się w zupełności z kibicem Dynovii - tworzy się piłkę tam, gdzie nie ma zawodników (na to pracuje sie latami), tradycji, ani nawet kibiców. Zdecydowanie bardziej wolę potyczki z Dynovią, Stalą Łańcut, Strugiem itp. podobnymi zespołami, z którymi Sokołów rywalizuje wiele lat niż z wioskami, co do których nie mam nawet pewności, gdzie się znajdują.
2. Nie odmawiam prawa małym wioskom do tworzenia drużyny, ale tworzenie czegoś tylko dlatego, że się ma pieniądze, jest bezcelowe. Jeśłi za tym idzie kształcenie młodzieży i myślenie długofalowe, to jeszcze to rozumiem, ale tak się zazwyczaj nie dzieje - drużyny młodzieżowe są tylko wymaganą przez związek kulą u nogi - często nawet nie mają trenerów.
3. Tworzy się niebezpieczny precedens, płacącw klasie okręgowej niebotyczne pieniądze za to, że ktoś jest trzy razy na teningu i raz na meczu w przeciągu tygodnia. Sprzedawca w sklepie zarabia mniej pracując 10- 12 godzin. Tworzy się więc namiastkę profesjonalizmu w lidze, która winna być typowo amatorska. To jest czyjś kaprys, a nie przemyślane działanie. Wiem, to są czyjeś pieniądze i ma prawo robić z nimi, co chce, ale ja nie muszę w tym widzieć logiki - dla mnie to jest niezrozumiałe. Żeby to jeszcze czynił pasjonat tej dyscypliny, ale....
4. Mieliśmy przykłady takich karier sportowych różnych wiosek - kto pamięta Czarnych Pawłosiów, Orzeł Bażanówka, Syrenka Roźwienica itp. zespoły - gdzie one dzisiaj są, po co komu były sny o potędze na 2-3 lata? My też to zresztą przerabialiśmy, więc uczymy się na własnych błędach.
5. Nie widzę nic złego we wzmacnianiu drużyny zawodnikami spoza danej miejscowości, Ktoś piszę o dwóch zawodnikach czarnoskórych - ale nie napisał, że oprócz nich był jeszcze tylko jeden zawodnik z Rzeszowa - pozostałych 15 to zawodnicy z Sokołowa. To są zdrowe proporcje czy nie?
6. Co do tego, kto jest czy był lepszy to szkoda dyskutować - rok temu dwa karne i czerwona karta, w meczu juniorów dwa karne, w ostatnim trzy czerwone - w takich okolicznościach łatwo jest być "lepszym". Ale żyjcie sobie w tej świadomości. Mnie bardziej cieszy 14-0 naszych trampakrzy z Waszą drużyną. To pokazuje potencjał sportowy a nie finansowy.
I to na razie tyle w tym temacie
Pozdrawiam kibica Dynovii- rozsądek i kultura to cechy, które trzeba szanować
|
|
Nick:rufus
Dodano:2008-10-22 08:14:03
Wpis:to ze tak sie dzieje w sokole to jest jedynie wina poprzednich zarzadow klubu w latach 2000-2005 i wycfanie z rozgrywek klubu w tamtych latach i od tamtego czasu tak sie *****oli . w sokolowie jest wielu utalentowanych graczy lecz zrazili sie do tego klubu bo wiecznie problemy byly z kasa i nielad z dzialaczami
|
|
|
|
Nick:KSO
Dodano:2008-10-21 22:54:18
Wpis:Panowie, Górnovia po prostu okazała się lepsza od Sokoła. Nie możecie się pogodzić, że jakieś wsioki (nie urarzając nikogo) dominują pod względem piłkarskim w gminie. Nie piszcie też, że w Górnie grają sami sprowadzeni zawodnicy. Nie trzeba sięgać daleko wstecz, żeby zobaczyć skład Sokoła, gdzie grali nawet czarnoskórzy zawodnicy. Zgadzam się z opinią, że lepiej jest stawiać na swoich zawodników i promować ich na boisku, ale sprowadzanie zawodników nie jest zabronione. To już decyzje zarządów danych klubów. Na koniec pragnę jeszcze dodać, że Sokołów i Górno nigdy nie pałały miłością do siebie, więc jedni będą wytykać wady drugich i na odwrót. Rywalizacja niech lepiej przeniesie się na boisko.
|
|
Nick:KIBIC SOKOLA
Dodano:2008-10-21 10:54:54
Wpis:ZKS TLKO STAL
|
|
Nick:DYNOVIA
Dodano:2008-10-21 10:14:32
Wpis:tak czytam te komentarze i w 100 procentach sie z wami zgadzam to znaczy z sokołowem!! tg sokół to klub z tradycja podobnie jak dynovia i szkodaby bylo zebyscie spadli do serie a, nie poddajcie sie tak latwo bo jest jeszcze wiosna i moze powalczycie jeszcze o utrzymanie!!! co do gornovii to macie racje to nie jest zaden klub bo co to za klub gdzie w skladzie jest 2 wychowankow a reszta to cudzoziemcy hehe pieniadze predzej czy pozniej sie skoncza i ten klub przestanie istniec!!! zreszta juz z tego co slyszlem to sie nie zaciekawie w gornovii dzieje!! wystarczy popatrzec na juniorow gornovia dostaje baty bo zwyczajnie nie ma swoich ludzi do gry !! a sokol czy dynovia tylko swoimi ludzmi graja i widac efekty my na pierwszym miejscu wy tez dobrze gracie i o to chodzi !!! wazne jest zeby klub stawial na swoich bo jest to tansza i lebsza koncepcja budowania drozyny na lata a nie na jeden czy pol sezonu ja w gornovii ale to juz ich problem!!! pamietam jak sokol i dynovia graly razem w 4 lidze i to byly mecze !!! dlatego nie poddawajcie sie tak latwo i walczcie do konca o utrzymanie!! pozdrowienia dla A Marciniaka bylego zawodnika DYNOVII!!! i dla tg sokół oczywiscie!
|
|
Nick:RUFUS
Dodano:2008-10-21 08:39:06
Wpis:TAK JEDYNIE CO TERAZ WIDAC TO SPADEK ALE JESZCZE ZOSTAJE RUNDA WIOSENNA I WSZYSTKO MOZE SIE ZMIENIC
|
|
Nick:andrzej5555567876686
Dodano:2008-10-20 21:45:30
Wpis:następnych derbów to chyba niebędzie Bo Spadniencie Do Klasy A
|
|
Nick:JDDD
Dodano:2008-10-20 13:28:38
Wpis:CZYTAJ!!! dziennik polski str 38 mecz trampkarzy gownovia gówno -ZORZA TRZEBOS W DRUZYNIE GOSPODARZY wystapilo dwoch nieuprawnionych do gry zawodnikow wstyd buraki ,zawsze graliscie i widze fracie na lewo
|
|
Nick:widz
Dodano:2008-10-20 07:56:44
Wpis:No cóż - cieszę się, że kibice z Górna są zadowoleni. Trzeba mieć ograniczoną poczytalność albo pałać tak ogromną nienawiścią do Sokołowa, żeby odczuwać satysfakcję po zwycięstwach odnoszonych w takim stylu. Jeśli Was to cieszy - proszę bardzo. My na trybunach nie podchodzimy do tego już ambicjonalnie - panował raczej rubaszny nastrój, każdy wiedział i tak, jak to się skończy, więc po co się denerwować. Szkoda tylko zawodników, bo widać, że im zależy. Przykre jest to, że już w tak młodym wieku uczy ich się oszustw. Tak się jednak dzieje, jeśli za sport biorą się ludzie małostkowi, których zżera jakaś prowincjonalna źle rozumiana ambicja. Aha - przy okazji następnych derbów zrobimy Wam taki numer, że całe Podkarpacie będzie się z Was śmiało.
|
|
Nick:emil zdjacie z meczu
Dodano:2008-10-20 00:30:39
Wpis:http://www.nowiny24.pl/apps/pbcs.dll/tngallery?Avis=NW&Dato=20081019&Kategori=FOTWYDARZENIA&Lopenr=4 16736738&Ref=PH
|
|
Nick:andrzej5555567876686
Dodano:2008-10-19 18:46:40
Wpis:2-0
|
|
Nick:blabal
Dodano:2008-10-19 18:33:04
Wpis:dobra dobra a wynik jaki był, wiadomo, ze Górnie to zawsze pomagali
|
|
Nick:Kibic
Dodano:2008-10-19 18:25:08
Wpis:Dziękujemy za rzetelny i w pełni obiektywny komentarz który wiele wniósł do dyskusji
|
|
Nick:andrzej5555567876686
Dodano:2008-10-19 17:37:01
Wpis:Sokół należała się wam Ta przegrana bo z Górnovią jesteście bez szans a co Do kartek były sprawiedliwe
|
|
Nick:Kibic
Dodano:2008-10-19 17:15:44
Wpis:Znowu przekręt... no cóż w końcu wszyscy się tego spodziewali. Kiedyś się to skończy. Kiedyś zagrasz w takim meczu i zobaczysz jak to jest być krzywdzonym i wtedy zrozumiesz. Nie zawsze będzie można wszystko kupić za pieniądze. Oczywiście pewnie znowu powiesz "obiektywnie" ze wszystko było ok. Że się należało... Bądźmy poważni. Nie dość ze macie drużynę złożona w znaczącej większości z "armii zaciężnej" za ogromne pieniądze (kosztem swoich zawodników np. takich jak Ty; zobaczymy czy jak tak dalej będzie czy będziesz się cieszył, że wolą płacić jakiemuś drewnianemu zawodnikowi ze Stali Rzeszów niż wprowadzać do drużyny swoich wychowanków) to jeszcze sędziemu płacicie żeby pomagał. Mówisz, że zawodnicy Sokoła powinni się nauczy grac w piłkę. Po pierwsze przynajmniej rzeczywiście to są zawodnicy z Sokołowa i do tego w większości bardzo młodzi!!! A czy było widać różnicę w grze pomiędzy młodą drużyną z Sokołowa (w pełnym tego słowa znaczeniu) a tą "armią zaciężna"? Dopiero wtedy gdy Sokół grał w 9. Do przerwy to bardzo wyrównany mecz (pomimo pomocy sędziów dla Górna). I pytanie podstawowe czy to ma sens. Gdzie w tym wszystkim uczciwa sportowa rywalizacja? Jeśli tak ma wygląda amatorski sport to trzeba się zastanowi czy warto go uprawiać.
|
|
Nick:BadBoY
Dodano:2008-10-19 16:42:09
Wpis:Jezeli naprawde myslicie ze zarzad Górnovii "kupował" mecze juniorów to zal.pl jesteście bardzo smieszni. Pewnie zaraz bedzie odzew, że dzis Górnovia zapłaciłą sędziom za kartki dla Was :] Powiem tyle...tzreba sie pierwsze nauczyć grać w piłkę i w nią trafiać:] Nie umieliscie sobie poradzic piłkarsko to atakowaliscie nogi.. Teamt uwazam za zamkniety.
|
|
Nick:BOYS
Dodano:2008-10-19 16:35:14
Wpis:Jaki wynik z gornem
|
|
Nick:Kibic
Dodano:2008-10-19 12:18:28
Wpis:i chyba nic już nie trzeba dodawać...
koniec tematu.
|
|
Nick:widz
Dodano:2008-10-19 10:20:11
Wpis:Byłem na meczu juniorów w górnie. Pierwszszy karny w 44 minucie (obroniony), w przerwie przyjechał pan Stelmach a nie prezes, wszedł na chwile do budynku i zaraz pojechał, drugi karny w 48 minucie zaraz po przerwie. Nic nie sugeruje oczywiście, przytaczam fakty. Dzisiaj tez bedzie karny dla Górna - nie bójcie się "niebiosa" Wam sprzyjają - wygracie
|
|
Nick:BaDBoY
Dodano:2008-10-19 09:23:45
Wpis:Jaki prezes przyjechał..:] ?? Chyba coś Ci się kolego pomyliło. Prezes Smaku na meczu juniorów ? haha..bądźmy powazni :] Jesli chodzi o spalone to jezeli byłes na meczu to sam wiesz jak było. Przypominam że wasza "buda rezerwowych" w drugiej połowie była po przeciwnej stronie boiska a kibiców z sokołowa po tej stronie tez nie było widac wiec mysle ze nie mamy o czym rozmawiac. Czemu nie dodam za co była faul ?? ..jezeli byłes to widaziałeś. Kazdy ma prawo sie zdenerwowac a szcególnie w takim meczu. Bramkarz został za to odpowiednio ukarany i mysle ze nie powinniscie miec w tej sytuacji pretensji do sędziego :]
|
|
Nick:Kibic
Dodano:2008-10-19 02:38:15
Wpis:Ha ha ha dwa karne(sic!!) dla was(a ile było do przerwy??? potem prezes Smaku bez Eko przyjechał??)... +kilka spalonych których dziwnym trafem sędzia nie widział no właśnie nie bądź śmieszny. A dlaczego nie dodasz ze karny dla Sokoła był w ostatniej minucie i dlaczego nie opiszesz za co dostał wasz bramkarz czerwoną kartkę (przy okazji za faul za który był rzut karny czyli w 90 minucie. !! Pomyłki sędziego... hmmm dlaczego zawsze są dla Górnovii?? To pewnie też przypadek... No cóż nie zawsze za pieniądze będzie można kupić wszystko i wszystkich!!! Jestem ciekaw jak załatwicie mecz z juniorami w Sokołowie... bo inaczej... 14:0!!!
|
|
Nick:BaDBoY
Dodano:2008-10-18 20:24:20
Wpis:Tak się kolego składa że jestem zawodnikiem i bardzo dobrze wiem jak to wszystko wyglądało. Jesli chodzi o juniorów to nie badźmy śmieszni bo jezeli byłes na meczu to widziałeś kto był lepszy. Rozumię że to mzoe boleć ale jak by nie było to Sokołów w drugiej połowie tylko się bronił i taka jest prawda. Sedzia wg mnie sedziował bardzo obiektywnie. Dwa karne które nam sie należały i jeden dla Was który tez oczywiscie był ewidetny (+ czerwona kartka dla bramkarza). Oczywiscie w niektórych sytuacjach mógł sie myslic...ale jezeli sądzisz że w ligach juniorskich ktoś "przekręca" sędziego to naprawde mocno się nad tym zastanów :]
|
|
Nick:Kibic
Dodano:2008-10-18 18:49:35
Wpis:Juniorzy przegrali 3:2 ale w meczu w Górnie. W kolejnym "meczu cudów". O czym człowieku mówisz jak byłeś to bądź obiektywny i powiedz szczerze w jakich okolicznościach bramki padały dla Górnovii. A to co się działo z sędziowaniem po przerwie to już tradycja w Górnie. Zresztą "górniańskie sędziowanie" jest znane już nie tylko w gminie ale także w całym regionie rzeszowskim a może nie tylko. A jak jutro znowu się "przypadkiem" sędzie pomyli z 2 razy na korzyść Górnovii to też pewnie będziesz twierdził, że wszystko jest ok. A pamiętasz mecz jak Górnovię przekręcili w EC?? Pamiętasz jak zeszliście z boiska bo krzywda Wam się działa?? Fajnie się wtedy czuliście?? Jak sobie odpowiesz na te pytania to może zrozumiesz tych którzy czują się rozżaleni po takich meczach gdzie sędzia rozstrzyga mecz przy zielonym stoliczku. Przecież to piłka amatorska i ma by przyjemnością. A jak można nazwać przyjemnością to, że zostawiasz całe swoje serce i nieraz zdrowie na boisku a sędzia potrafi w żywe oczy ograbić cię z punktów i śmiać ci się w twarz bo co mu można zrobić? Szkoda tylko, że takie zjawiska zaczynają również występować w footballu młodzieżowym... Przykre.
|
|
Nick:BaDBoY
Dodano:2008-10-18 18:25:45
Wpis:...pochwalcie sie jeszce wyniekiem juniorów starszych. Ciekawi mnie jedno..czemu nikt nie poruszył tego teamtu ??
|
|
Nick:Tg Sokół
Dodano:2008-10-18 18:08:25
Wpis:Ja też dołączam się do gratulacji dla naszych piłkarzy.Oby drużyna seniorska również przywiozła jakieś punkty z meczu derbowego.
|
|
Nick:Kibic
Dodano:2008-10-18 17:56:19
Wpis:Dzisiaj odbył się mecz derbowy (trampkarzy) pomiędzy TG Sokoł a Gornovią. Nasi młodzi przyszli zawodnicy rozbili kolegów w koszulkach z bykiem na piersi 14:0!!! Goście 15 min przed końcem meczu zeszli z boiska... :P
Czysta gra = prosty wynik.
Wszystkiego się nie da kupić za pieniądze.
Gratulacje dla naszych małych piłkarzy!!!
|
|
Nick:Pawel
Dodano:2008-10-17 19:40:31
Wpis:Zdjęcia już są
|
|
Nick:Pawel
Dodano:2008-10-17 17:10:58
Wpis:Zdjęcia postaram się dodać dzisiaj wieczorem.
|
|
Nick:hwdp
Dodano:2008-10-17 16:01:37
Wpis:nie ma co ogladac
|
|
Nick:PYTANIE DO PABLA
Dodano:2008-10-17 14:44:34
Wpis:KIEDY BEDA ZDJECIA Z MECZU
|
|
Nick:rufus
Dodano:2008-10-15 17:50:07
Wpis:a tak sie napalilem na ten mecz bo dawno nirzucalem zydami w sumie pokazal lancut cweli tak samo jak ich [zgoda herman] co bal sie wyjsc z wlasnego objektu jak my do nich pojechali delikatnie muwiac cykory
|
|