Nick:19hrad86
Dodano:2007-01-06 19:27:04
Wpis:w koncu zauwazam jakies pozytywne watki w klubie ... zalatwienie koszulek z herbem ... pomysl na tzw .5 ...teraz tylko ... nie dajcie nam kibicom czekac dluzej niz do sezonu 08/09 na 4 lige... pozdro ...
|
|
|
|
Nick:Krzysztof
Dodano:2007-01-05 21:31:01
Url:www.lkszatorzanka.prv.pl
Wpis:Pozdrowienia dla zawodników i kibiców "Sokoła" od "Zatorzanki"
|
|
Nick:Zimek
Dodano:2007-01-05 09:03:28
Wpis:TGS mistrzem jest...!!!
|
|
Nick:bimbo666
Dodano:2007-01-04 22:16:40
Wpis:hej widzę ktoś ma taki sam pomysł o jakim ja już kiedys poinformowałam Robaka, mianowicie chodzi mi o koszulki,,,,to jest dobry pomysł....pozdro dla wszystkich KIBICÓW oraz KIBICEK , których mam nadzieję będzie więcej są jeszcze jakieś fajne pomysły ???
|
|
Nick:EdEk
Dodano:2007-01-04 18:22:49
Wpis:Ty kibic my wiemy kim jestes wiec nie pisz takich *****ol bo to tylko ciebie osmiesza wiec uwarzaj co piszesz na zarzad. Pozdro
|
|
Nick:TG SOKÓŁ
Dodano:2007-01-04 17:29:16
Wpis:HEJ SŁYSZAŁEM ZE MAJA BYC JAKIES KALENDARZE SOKOŁA I CHCAŁ BYM SIE DOWIEDZIEC W JAKIEJ CENIE BEDA TE KALENDARZE A MAM TAKI POMYSŁ ZEBY ZROBIC TAK JAK SZALIKI TYLKO KOSZULI I Z HERBEM SOKOŁA I NAPISEM TG SOKÓŁ I BY SIE JEZDZIŁO W SZALIKACH I WTYCH KOSZULKACH NA MECZE KARZDY TAKA SAMA KOSZULKE BY MIAŁ SPOKO BY TO WYGLADAŁO TG SOKOŁ NAJLEPSZY JEST
|
|
Nick:Damian
Dodano:2007-01-04 17:02:30
Wpis:Obstawmy wiekszosc wyjazdów w nowej rundzie i pokazmy innym ze sokół ma prawdziwych kibiców. Jestesmy zawsze tam gdzie nasz Sokołów gra (L) a i mam mała propozycje ogladnelibysmy klatke w budynku sokoła tylko trzeba bvy było załatwic projektor. pozdrawiam nara
|
|
Nick:sasza
Dodano:2007-01-04 16:58:46
Email:klrpi.saui8r9e@tinnit@e9r8iuas.iprlk
Wpis:Pozdro i szacunek dla osób które robią coś dla klubu a nie tylko krytykują lub komentują! Na zawsze TGS!!!
|
|
Nick:Lukasz
Dodano:2007-01-04 10:43:59
Url:www.blednonadnia.glt.pl
Wpis:wszystkiego najlepszego w nowym roku:)
|
|
Nick:Vans
Dodano:2007-01-03 17:45:56
Email:Vlapn.s28o2@@2o82s.npalV
Wpis:BIALE SERCE KREW W BLEKICIE KOCHAM SOKOL PONAD ZYCIE.....
OD KOLYSKI AZ PO GROB KOCHAM TYLKO SOKOL KLUB...
Mozna to na meczach zapodac(propozycja)....Pozdro dla prowadzących i cala reszta!
|
|
Nick:bimbo666
Dodano:2007-01-03 16:16:26
Wpis:witam...
nie taki zarząd zły jak się wydaje...szczególne uznanie za "młodych" , którzy rozumieją jeszcze młodszych..bo szanowny prezes to "robi z igły widły"ale jest spoko loko luz i spontan KIBICE --->POZDRO
|
|
Nick:Jarek
Dodano:2007-01-02 23:23:15
Wpis:Od tego piątku Sokół jest ponownie otwarty(w piątki i soboty). Od godziny 19.00 ale niestety tylko do 22.00.
Zapraszamy
|
|
Nick:UltrasGame.com
Dodano:2006-12-29 16:00:09
Wpis:wbijać rejestrowac sie i grac jako TGS
|
|
Nick:Zimek
Dodano:2006-12-28 12:27:10
Wpis:TGS mistrzem jest
|
|
Nick:kibicka:)))
Dodano:2006-12-26 21:03:13
Wpis:Ale macie bajer stronke))pozdro, melanż na maxa)) ale bajer))
|
|
Nick:Niedzwiedz
Dodano:2006-12-26 18:56:29
Wpis:Elo
Dajcie spokój zarządowi bo oni chyba wiedzą co mają robić. Jeśli macie konkretną propozycje to ją przedstawcie a nie takie "sranie w banie" i krytykowanie.
Pozdro dla prawdziwych kibiców .....TGS!!!
|
|
Nick:mrówkojad
Dodano:2006-12-25 22:35:54
Wpis:Szły trzy mrówki przez pustynie, pierwsza, druga i wpół do trzeciej:)))
|
|
Nick:Fanatycy
Dodano:2006-12-25 21:16:48
Wpis:Pozdrowienia dla Zbyszka K. Kiedy impreza ?? Robak, traktorek mamy na 4 lige czekamy !! A pieniędzy nie mamy i narzekamy. A melanż trwa. TG SOKÓŁ Hooligans.
|
|
Nick:TG SOKÓŁ
Dodano:2006-12-25 12:32:20
Wpis:WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ZOKAZI SWIAT BOZEGO NARODZENIA I UDANEGO SYLWKA ŻYCZA WIERNI KIBICE SOKOŁA
|
|
Nick:Osa
Dodano:2006-12-24 13:26:06
Wpis:Do kibica: czlowieku czy Ty czegos tu nie rozumiesz...
nowy zarzad jeszcze tak na dobra sprawe nie zaczal dzialac a Ty juz wypisujesz tutaj jakies wady,krytyki co do nowego zarzadu!!!
dajmy im czas na dzialanie na zrealizowanie wlasnych projekltow, pomyslow a puzniej zacznij oceniac co zrobili, co mogli zrobic,a czego nie udalo im sie zrobic z obietnic...!!
[hehe jeszcze jedno: Slawek napisal ze pozyskali juz prawie 2 000zl i bardzo dobrze juz od czegos zaczynaja...!!
ale on nie pisal ze te 2 000zl beda dla zawodnikow tylko pisal ze prawie pozyskali te sume pieniedzy
nikt tui sie nie wypowiada ze suma 2 000 wystarczy dla calej druzyny za caly sezon przeciez to by bylo smieszne i nie poowazne...!!
pytales sie go o konkrety co juz zrobil nowy zarzad jak chca pozyskac pieniedze to Ci napisal ze maja pare pomyslow i wdrazaja je w zycie
a te 2000zl to juz jakis poczatek!!]
Chlopaki nie zrazajcie sie KRYTYKA tylko robcie to co nakresliliscie sobie..!!
wieze w to ze ROBAK i inna "swieza krew" w zarzadzie nie przejmie sie krytyka tylko beda realizowali swoje plany i dzialac dalej po swojemu nie ogladajac sie na innych..!!
a co do spraw zwiazanych z kibicami to tak jak ROBAK mowil: jedno nie wyklucza drugiego
mozna zajmowac si sprawami zawodnikow PIRWSZEJ druzyny i DRUZYN mlodziezowych [przeciez ROBAK sam trenuje druzyne MLODZIKOW STARSZYCH takze napewno zalezy mu na nich nad ich prawidlowym rozwojem bo inaczej chyba by sie nimi nie zajmowal..] a jednoczesnie mozna rozmawiac z kibicami i zajmowac sie sprawami kibicow...!!
to by bylo na tyle mojej [pewnie nudnej] wypowiedzi
Na sam koniec chcialbym zyczys POGODNYCH RADOSNYCH WESOLYCH SWIAT BOZEGO NARODZENIA W MILEJ RODZINNEJ ATMOSFERZE
ORAZ WYSTRZALOWEGO WSKOKU DO NOWEGO 2007 ROKU
|
|
Nick:Sławek
Dodano:2006-12-24 11:06:09
Wpis:No i w zasadzie słusznie. To jest strona kibiców i jak już wspomniałem nie ma co tutaj sie kłócić. Nikogo nie obraziłem w jakiejkolwiek polemice i ngdy nikogo nie nazwałem oszołomeM, ponadto nikogo za takiego nie uważam, nawet jeśli się z kimś nie zgadzam. Co do mojej polemiki z panem Smolakiem to powtórzyłbym dzisiaj każde słowo, bo nas po pprostu obraził. Przykre jest tylko to, że oprócz poklepywania w plecy przez niekórych ludzi nikt mnie jakoś wtedy nie poparł. Zawsze będę stał po stronie miasta, klubu, zawodników i kibiców. Kto mnie zna, wie, ża mam dobre intencje. Amen - więcej już nic nie pisze. Jeszcze raz Wesołych Świąt WSZYSTKIM sympatykom klubu
|
|
|
|
Nick:kibic
Dodano:2006-12-23 22:04:12
Wpis:Ja też czasem dałem pieniądze dla zawodników, lecz znaikały one w dziwny sposób. Nie jestem jakimś konkretnym sponsorem, ale pare złotych na ten klub dawałem, więc mam prawo do jakiejkolwiek krytyki i nikt mi tego nie zabroni, bo moje pieniądze więcej wniosły do kluby, niż moja terażniejsza krytyka. A więc chcę się wycofać z polemiki, która do niczego nie doprowadzi, a w szczególności polemiki ze Sławkiem. Wiem dobrze, że co byśmy sobie nie powiedzieli, to i tak żadnego efektu nie przyniesie. Pamiętam twoje dyskusje ze Smolakiem, które do niczego nie doprowadziły i moje z Tobą też do niczego nie doprowadzą.Życzę ci udanych artykółów pod moim kierunkiem i powodzenia w działalności sportowej. Myślę, abyś zajął się więcej działaniem w klubie, a mniej dyskusją w księdze gości zarazem ich obrażając. Tego wymaga kultura.
|
|
Nick:kibic
Dodano:2006-12-23 21:28:45
Wpis:Do zarządu ogólnie:
Po waszych wypowiedziach uważam, że krytyka w waszym kierunku odnosi odwrotny skutek. Uważacie się za wszechwiedzących i najmądżejszych. Gratuluje wam pomysłów, których jeszcze nie macie. Cały czas pytacie się kto wam może coś doradzić. A gdzie wasze konkretne postanowienia? Będe bacznie obserwował wasze działania. Tak wasze, jak i poprzednich zarządów.Ile będziecie obiecywać, a co zrobicie? Moim zamiarem w cale nie jest krytyka waszej działalności. Zycze wam jak najlepiej. Bardzo mi zależy na klubie TGS. Dlaczego jako działacze nie dopuszczacie do siebie słów krytyki? Czy byłaby trafna, czy nie, ale warta zastanowienia. Ja nie podszywam się pod żadną grupę kibiców i uważam, że moja dalsza polemika z zarządem nie ma sensu i tak każdy argument odepszecie na swoją stronę. Poczekam na wasze wielkie osiągnięcia i wtedy się odezwę. Widzę, że uważacie mnie za wroga dróżyny i zarządu a więc nie chcę więcej z wami dyskutować, ponieważ zaszkodzi to dróżynie i zarządowi.
Do Sławka:
Czy 2 000 zł konkretów rozstrzygnie wypłatę zawodnikom za grę? Każdy pomysł jest dobry, ale ja prosto liczę, jak prosty człowiek, nie matematyk. 15 zawodników po ile ma zarabiać, żeby 2 000 zł wystarczyło? Chyba że TY dopłacisz. Tak jak i poprzedni zarząd, tak i wy nie uznajecie słów krytyki. Życzę wam jednak jak najlepiej i sukcesów w działalności sportowej. Myśle, że nie będziesz takim oszołomem jak Kozak, choć w działaniu jesteś do niego podobny.Odezwę sie, gdy uznam, że warto.
|
|
Nick:Robak
Dodano:2006-12-23 16:01:33
Wpis:Do Kibica: Dlaczego wypowiadasz sie w imieniu wszystkich kibiców ( a przynajmniej mozna odniesc takie wrazenie) cytuje: "...Do tej pory nikt sie nami nie interesował, zkąd takie nagłe zainteresowanie naszym klubem kibica...". Twoje wypowiedzi sa bardzo dziwne poniewaz ja osobiscie spotkalem sie z przedstawicielami kibicow w tym tygodniu i oni wyrazili chec wspolpracy z zarzadem i potwierdzili ze bardzo im sie ten pomysl podoba. Wiec to lepiej Ty napisz o co Ci chodzi w tej ciaglej nagonce na zarzad? Nie uwazasz ze to troche dziwna rozbieznosc zdan? Zreszta po wypowiedziach innych kibicow na tej stronie widac jasno ze chca tez brac udzial w ksztaltowniu klubu. Skoro Ty uwazasz inaczej i piszesz ze nie interesuje Cie wspolpraca to albo w Sokolowie sa jakies dwie odrebne grupy kibicow albo po prostu podszywasz sie za jednego z nich . Mysle ze proste i logivczne jest rozumowanie ze skoro zarzad zostal wybrany PRZEZ kibicow i dla dobra klubu czyli tewz DLA kibicow to chyba zrozumiale ze powinien wspolpracowac z kibicami. Ale ja juz o tym pisalem dokladnie ponizej!!! Po drugie piszesz tutaj ciagle ze powinnismy sie zajac druzynami, boiskiem a nie interesowac sie kibicami. A ja sie pytam jeszcze raz czy jedno wyklucza drugie?? Czy Ty uwazasz ze my w tym momencie myslimy tylko o kibicach?? Ale na tej stronie rozmawiamy o kibicach poniewaz chyba zauwazyles ze to nie jest STRONA KLUBU TGS tylko STRONA KIBICOW KLUBU TGS wiec chyba zrozumiale ze tutaj powinno sie poruszac sprawy zwiazane z kibicami. Zapewniam Cie ze pracujemy nad roznymi projektami zwiazanymi nie tylko z kibicami. A ze przy okazji chcemy skorzystac z pomocy i pomyslow kibicow to chyba przynajmniej mi wydaje sie tez bardzo logiczne. Zreszta juz kilka ciekawych pomyslow od kibicow otrzymalem i to tylko potwierdza moja teze. Ale skoro Ty tak ciagle zarzucasz ze nic nie robimy to moze powiesz co powinnismy jak dotychczas zrobic (przez te CAŁE dwa tygodnie) dla klubu,druzyn boiska. Tylko prosze o konkrety a nie owijanie w bawelne!!! Pisales w swojej wypowiedz ze zaden z poprzednich zarzadow nie wspolpracowal z kibicami. A ja sie pytam a czy uwazasz ze to było dobre dla klubu? Bo jesli tak to chyba mamy inne podejscie do tego tematu. Ja zapewniam ze bedziemy sie starali nawiazac wspolprace z CHETNYMI kibicami czy to sie Tobie podoba czy nie!
A teraz z okazji zblizajacych sie ŚWIĄT i NR pragne złożyc wszystkim sympatykom klubu TGS (i nie tylko ) życzenia przeżywania Bożego Narodzenia w zdrowiu, radości i ciepłej rodzinnej atmosferze. Kolejny zaś Nowy Rok niech będzie czasem pokoju oraz realizacji osobistych zamierzeń.
|
|
Nick:Slawek
Dodano:2006-12-23 12:14:25
Wpis:No cóż - jak dyskutować z kimś, kto sie nawet nie przedstawi? Nie wiem dlaczego. Owszem początek mojego wpisu dotyczył tego co zostało wcxześniej wykazowane - jakieś dziwne znaczki które zajmują pół strony. Nie dotyczyło to nikogo, kto w miarę rozsądnie sie wpisywał, więc nie życzę sobie takich reakcji, chyba że ktoś nie zrozumiał moich intencji (to już nie mój problem) albo nie chciał mnie celowo obrazić. Kibic nie chce sieę przedstawić, ale jest dobrze zorientowany w kilku sprawach. Można sie domyślać. Spieszę jednak z wyjaśnieniami - w stosunku do tamtych czasów, kiedy decyzje podejmowano na prywatnych spotkaniach w rynku (proszę sobie przypomnieć) teraz jest 5 osób nowych (na 9). Może ktoś nie widzi różnicy, ale to kwestia matematyki. Powiedziałem podczas wyborów i na zarządzie, że jeśli to ma wyglądać tak jak dawniej, to ja daje sobie czas do wakacji, bo w improwizacji nie bede uczestniczył. Można sie zapytać tych, którzy byli na spotkaniu. Co do konkretów, to ruszyliśmy z Robakiem i Łukaszem sprawę, którea może dać około 2 tyś złotych. Trzeba mieć tylko trochę wyobraźni i pomysłu). O szczegółach dowie sie zarząd oraz kibice, którzy zostaną o tytm poinformowani. Mam nadzieję, że sie uda i to będzie nasza pierwsza cegiełka. Ponadto zachęcam do dyskusji (niekoniecznie na tej stronie, bo może to niektórych znudzić), ale nie będę dyskutował z widmem, które wstydzi sie ujawnić, uważam po prostu, że nie jest t o w porządku. Wszystkim Kibicom życze spokojnycgh świąt, a w Nowym Roku sukcesów naszego klubu - zarówno sportowych jak i organizacyjnych.
|
|
Nick:bimbo666
Dodano:2006-12-23 09:27:19
Wpis:Tradycyjnie jak co roku
sypią się życzenia wokół,
większość życzy świąt obfitych
i prezentów znakomitych,
a ja życzę, moi mili,
byście święta te spędzili
tak jak każdy sobie marzy.
Może cicho bez hałasu
idąc na spacer gdzieś do lasu,
może w gronie swoich bliskich
jedząc karpia z jednej miski,
może gdzieś tam w ciepłym kraju
czując się jak Adam w raju,
może lepiąc gdzieś bałwana,
jeśli śniegu napada.
|
|
Nick:Administrator
Dodano:2006-12-22 22:09:24
Url:www.tgsokol.prv.pl
Email:tmgfs.oaktozlc@oppo@clzotkao.sfgmt
Wpis:Ten wpis Sławka byl skierowany do pewnych wpisów które zostały wykasowane i nie nalęży go kojarzyć z wpisami poniżej. WESOŁYCH ŚWIĄT
|
|
Nick:kibic
Dodano:2006-12-22 20:04:34
Wpis:Do Sławka: O ile się dobrze orientuje to ty byłeś już w zarządzie. Nic takiego wielkiego nie zdziałałeś, wycofałeś sie po bardzo krótkim czasie. Tylko nie mów że nie miałeś z kim współpracować bo teraz będziesz współpracować z tymi samymi ludżmi. Nic sie nie zmieniło. Co chcesz zmienić. Najlepiej byłoby zmienić prezesów. Przecież byłeś członkiem zarządu praktycznie tego samego który jest teraz. Piszesz że nie zgodziłbyś sie na kandydowanie gdybyś nie miał nadziei że coś zmienisz. Jakie masz nadzieje na zmiany, skoro nieznacznie zmienił sie zarząd. Coście wszyscy sie uparli na współdziałanie z kibicami. O co wam chodzi, bo nie moge tego zrozumieć. Do tej pory nikt sie nami nie interesował, zkąd takie nagłe zainteresowanie naszym klubem kibica. Dawaliśmy sobie rady bez zarządu dawniej, damy rade sobie i teraz. Zajmijcie się dróżyną, stadionem i dróżynami młodzieżowymi; a nie kibicami. Na współpracę z kibicami przyjdzie czas jak cały zarząd doceni rolę kibiców. Nie wiem dlaczego obrażasz ludzi którzy sie wpisują na te strone i twierdzisz że są ograniczeni umysłowo ( Czy ciebie to też dotyczy? ) Skoro jesteś starym - nowym członkiem zarządu powinieneś zająć sie sprawami dróżyny, szukaniem sponsorów i dodatkowych środków aby zapłacić zawodnikom za ich trudy.
|
|
Nick:futher & emil
Dodano:2006-12-22 18:14:53
Wpis:witamy wszystkich wiernych kibicow i szczerze mowiac to macie racje ze w zarzadzie zostalo duzo starych dzialaczy ale wierzymy w to ze nowi mlodzi czlonkowie zarzadu wprowadza swieza krew i z tego co widzimy juz to robia i staraja sie dla klubu jak najlepiej i chwala im za to! chca jak najlepiej dla zawodnikow jak i rowniez dla kibicow i przy okazji chcielismy podziekowac kibica za to ze sa z nami na dobre i zle! wiem o tym ze wspolnie wkoncu cos zrobimy w tym klubie pozdrowionka dla wszystkich
|
|
Nick:Sławek
Dodano:2006-12-21 19:39:39
Wpis:Witam wszystkich. Rzeczywiście te ostatnie wpisy (o ile tak to można nazwać to już jakieś ograniczenie umysłowe, no ale cóż nie każdy dorasta). Chciałem tylo poprzć Robaka. Jest nas trzech nowych w zarządzie i sądzę, że możemy coś zmienić. Inaczej nie zgodziłbym sie na kandydowanie. Pomysłów trochę jest. Podobnie jak Tomek liczę na kibiców - to można naprawdę zrobić. Ponadto będzie wtedy większa grupa nacisku na pozostałych. Sądzę, że konkretne propozycje padną już w czwartek - liczę na obecność chłopaków. Ja ze swej strony zgłaszam absolutne poparcie dla takiej współpracy. Ponadto muszę powiedzieć, że Tomek był naprawdę dobrze przygotowany do pierwszego zebrania - to dobrze rokuje na przyszłość. Chcemy np. zrobić plakat TGS w drukarnie - mam nadzieję, że 200 egzemplarzy powinno sie sprzedać. Z tego będzie możanzapłacić m.in. zawodników, bo wiadomo, że jest najbardziej palący problem. O konkretach będziemy informować - także na tej stronie. Powodzenia i Wesołych Świąt oraz wystrzałowego Nowego Roku.
|
|
Nick:Mała Meg:)
Dodano:2006-12-20 20:18:20
Wpis:ROBAK dał pomysł.... oczywićsie za***isty.... każdy sie wypowiedział co na ten temat myśli..... ale może tyle gadania i może wreszcie ktoś zacznie działać?
|
|
Nick:dziunks
Dodano:2006-12-20 19:50:57
Url:nimom
Wpis:pozdrowienia dla żABY hehehehhehe to my dali czadu
|
|
Nick:bimbo666
Dodano:2006-12-20 19:40:17
Wpis:witam Dzięki Robak za miłe słowa...odnośnie wypowiedzi "KIBICA" muszę przyznac Ci rację , powiem szczerze ja się na wiceprezesie zawiodłam jak cholera. Jako sąsiad obiecuje wiele i wogóle a jak przyjdzie co to czego to jeszcze sobie wymyśla i udaje , że nic nie wie o danym problemie , prośbie itd. Oni tylko mają "słomiany zapał" i nieraz plota głupoty. Dlatego też uważam , że nie powinniśmy jako KIBICE pozostawić sprawy KLUBU samej sobie. Musimy mu pomóc...jeśli chcemy żeby istniał , musimy sie zmobilizować i sami coś zrobić , a nie czekac na "słowa puszczane na wiatr". Często myślimy "co my możemy zrobić "??? tak naprawdę możemy wiele !!! Potrzeba tylko chęci!!!W naszym mieście nie ma praktycznie nic !!! zero rozrywki , małe zainteresowanie władz (burmistrza) sportem..pieprzy tylko o sprawach wsi ..a naszym miasteczkiem i naszymi sprawami się nie zajmuje..takie mam wrażenie !!!także nie marudźmy tylko pomóżmy naszemu KOCHANEMU KLUBOWI zanim będzie zapóźno!!! Jako prawdziwi , szczerzy i lojalni kibice nie opuszczajmy go w tak trudnych chwilach bo nie tylko liczy sie wsparcie na meczu ale również poza nim...pomóżmy MU zanim naprawdę będzie za późno!!! pozdro dla wszystkich...
|
|
Nick:kibic
Dodano:2006-12-20 19:11:13
Wpis:Tomek - mam wrażenie ze czeka Cie ciężkie życie w Klubie. Nie będziesz miał wsparcia Zarządu, przecież w nim się nic nie zmieniło. Są ci sami ludzie z drobnymi korektami. Najwięcej namieszają Ci prezez i wiceprezes. Oni potrafią lawirować i obiecywać wszystko nie mając nic. Jeżeli zechcą ukryją wszystko przed tobą. Mając takich działaczy nie jesteś w stanie zrobić nic. Oni potrafią oszukać każdego nawet i Ciebie będącego w Zarządzie. Obserwuję działania różnych Zarządów od wielu lat i każdy Zarząd robi to samo bo ma tych samych działaczy. Ze starego Zarządu odszedł tylko Kozak i Dec. Na to miejsce przyszedłeś Ty i Ożogi , a więc co tu sie zmieniło ?! Mając takich prezesów będzie wam bardzo ciężko o sponsoring. Oni stracili zaufanie u sponsorów. Choć bardzo bym chciał aby drużynie się wiodło jak najlepiej ale przy tym Zarządzie widze to w czarnych kolorach. Wydaje mi się, że was - nowych członków Zarządu czeka ciężka przeprawa z prezesami. Przecież powinieneś słyszeć jaką opinią darzą ludzie Pielę i Holdenmajera. Ja jestem naprawdę zagorzałym kibicem KLUBU , nie oszołomem i nie jakimś idiotą. Mało jest takich kibiców, którzy tak przeżywają losy Naszego Ukochanego Klubu !!!
Do Jarka: .Dużo Kibiców Cię popiera , nie daj sie i trzymaj tak jak trzymałeś !! Moim zdaniem Klub Kibica powienien być niezależny a w interesie Klubu Sportowego powinno być zabieganie o to , by móc się pochwalić na meczach tym , że ma sie prawdziwych Kibiców, których brak w całej V lidze. Pozdrowienia dla wszystkich
|
|
Nick:Mała Meg:)
Dodano:2006-12-20 18:53:37
Wpis:siemano właśnie dowiedziałam sie że chcecie utworzyć stronke TGS. Moim zdaniem jest to swietny pomysł. Gratujacje za pomysłowość dla ROBAKA I jeżeli można to jako 2 zgłaszam sie do pomocy Taka stronka jest potrzbna... !!!!!! pozdro dla wszystkich KIBICÓW i GRACZY:*
|
|
Nick:Robak
Dodano:2006-12-20 17:47:31
Wpis:BIMBO jako pierwsza zglosila sie do pomocy przy utworzeniu i funkcjonowaniu strony o TGS. BRAWO DLA TEJ DZIEWCZYNY. Dzieki przy okazji za ciekawy pomysl. Własnie opracowywalismy podobny plan ale chetnie zobacze Twoja wersje. WSPOLNIE MOZNA WIECEJ - TGS.
|
|
Nick:Robak
Dodano:2006-12-20 17:19:44
Wpis:Dzięki za wyrozumialosc i poparcie. Tego potrzebowalem Teraz znowu wierze ze to wszystko moze miec sens!! RAZEM NA ZAWSZE - TGS!!!
|
|
Nick:vuko
Dodano:2006-12-20 17:12:32
Wpis:Robak nieprzejmuj sie wypowiedziami tych pajaców co ogólnie zyja tylko plotkami. Dla mnie byłes zawsze jednym z najlepszych zawodników i bardzo jestem zadowolony ze jestes w zarzadzie. ( a co do kosiarki to pisałes ze jeszcze nikt w regionie takiej niema, otóz jest w nowej wsi ale super ze jest i u nas) Do reszty mówie ze zarzad i nowych działaczy rozliczac bedziemy dopiero po jakims czasie(mam nadzieje ze pozytywnie). O zawodnikach sie niebede wypowiadał bo kompletnie niewiem co w ich głowach siedzi a plotki mnie nieinteresuja. Wiem tylko ze na Bechama, Ronaldinho czy Del Piero niemamy co liczyc Natomiast bardzo bym chciał aby kibice znalezli z zarzadem wspólny jezyk. Jarek jak cie spotkam gdzies na ulicy to postaram sie przytoczyc kilka ciekawych propozycji na temat kibicowania, wyjazdów, opraw i kilka fajnych pomysłów nad którymi czeba troche pomyslec a które sa w naszym zasiegu. Pozdrawiam.
|
|
Nick:bimbo666
Dodano:2006-12-20 16:10:19
Wpis:Witam Robak masz rację co do tego , że ktoś się tu kilkakrotnie wpisuje ...co zreszta nawet "blondynka" zauważy...zresztą nie ma co się tym przejmować bo nic konkretnego i kulturalnego ta osoba nie napisała ..,a co do tego jak pozyskać pieniądze to po pierwsze trzeba zrobić projekt , zrobić punkty i podpunkty na co trzeba fundusze , znaleźć kilka różnych firm i szukać sponsorów..po jednym na dany punkt czy podpunkt. Sądze iż tak będzie łatwiej ..moge w tym pomóc..pozdro dla wszystkich KIBICÓW , GRACZY
|
|
Nick:Sendzia
Dodano:2006-12-20 16:02:29
Wpis:Chloptasie to wstyt dla tych ktorzy sie nie podpisza imieniem tylko jakies *****oly pisza np''?'' jak macie cos do powiedzenia do Tomka Nowaka to sie przedstawcie a pozniej piszcie. bo tak to kazdy potrafi. I nie podpisujcie sie jako KIBICE bo prawdziwymi kibicami sa min. Jarek i Jaro. Oni sie interesuj klubem na powaznie, staraja sie organizowac wyjazdy, a wy pseldo kibice myslicie ze jak pojedziecie na jeden lub dwa wyjazdy to juz sie uwazacie za kicicow poraszka jestescie poprostu smieszni. A Ty Robak rob co uwazasz dla klubhu najlepsze. Niepzejmuj sie debilami .Dajcie znac o zebraniu KIBICOW z ZARZADEM, bede napewno. Pozdrowienia
ZAWSZE I WSZEDZIE TG SOKOL NAJLEPSZY BEDZIE!!!
|
|
Nick:Robak
Dodano:2006-12-20 15:47:46
Wpis:Własnie pobawilem sie IP co niektorych tutaj wpisujacych sie osob i ja juz wszystko wiem moge teraz z cala pewnoscia stwierdzic ze sa tutaj osoby ktore przy wpisach uzywaja roznych nickow. Nie bede mowil kto to i nie bede podala szczegolow, gdyz mam nadzieje ze moze te osoby same sie do tego przyznaja i wyjasnia dlaczego tak robia. Dla wtajemniczonych proponuje to sprawdzic tak jak ja. Zobaczycie ze efekty moga Was zaskoczyc. Tylko mam jedno pytanie do tych osob: PO CO TO ROBICIE?? DLACZEGO?? Wyjasnijcie to wszystkim. Teraz widze ze nie jednokrotnie wpisujac tutaj swoje wypowiedzi odnosilem sie do pewnych wypowiedzi ktore nie mialy wcale na celu wniesienia czegos nowego a tylko mialy mnie sprowokowac i skłocić z KIBICAMI. Przepraszam wszystkich prawdziwych Kibicow TGS za to że dopiero teraz zrozumialem ze to moze byc prowokacja. To był moj blad.
|
|
Nick:Robak
Dodano:2006-12-20 15:15:14
Wpis:Ja w ramach odpowiedzi na pewne zarzuty. Do KIBOLA: po pierwsze to ja dobrze rozumialem sprawe braku pieniedzy ale nie rozumialem tego ze nikt nie byl w stanie o tym powiedziec zawodnikom przed runda i ciagle tylko padaly obietnice i slynne "w przyszlym tygodniu bedzie". To mnie bolalo i glosno o tym mowilem (tak na marginesie to dla zawodnikow z Rzeszowa jakos zawsze bylo!). Chcialem zeby klub przedstawil jasno sytuacje zawodnikom przed kazda runda lecz bylo jak zawsze tzn. przed kazda runda nagle niby jakies pieniadze sie znajdowaly niby mialo wszystko byc ok a po 2-3 meczach okazywalo sie ze plynnosci finansowej nie ma i nie bylo!!! Uwazalem to za pewnego rodzaju klamstwo wobec zawodnikow i temu sie sprzeciwialem. Zreszta reszta druzyny moze to potwierdzic. A co do mojego odejscia to pytam: Odszedlem kiedys z tego klubu??? (procz polrocznej gry w Tyczynie ale wtedy klub nie istnial a przy okazji na mnie zarobil). Chociaz moglem grac gdzie indziej za duzo lepsze pieniadze to odszedlem?? Odpowiedz NIE!! Bywalo zle - gralem, czasami nawet z powaznymi kontuzjami, wiec prosze mi tu z takimi haslami nie wychodzic!! Po drugie niech mi KIBOL powie w jaki sposob (inny niz ten zwiazany w pewnym stopniu z szantazem) mozna bylo probowac odzyskac pieniadze ktore prawnie mi sie nalezaly?? Jakich argumentow mialem uzywac?? A zaleglosci nieraz dochodzly do 10 (slownie: dziesieciu) meczy!!!! Chcialbys pracowac w firmie ktora by Ci nie placila przez 3 miesiace i wmawiala ze jest dobrze i wszystko bedzie wyrownane, a pozniej trzeba chodzic i doslownie PROSIC o to co mi sie w rzeczywistosci nalezy. Myslisz ze to bylo mile i przyjemne??
I powiedz mi jeszcze jedno skad ten pomysl z jakimis oplatami dla kibicow?? Nic takiego nie pisalem i zapewniam ze nie bedzie jakis oplat za to ze sie jest kibicem Sokoła (to jakis absurd!!). Ja nie chce stawiac wymagan kibicom tylko z nimi POROZMAWIAC!! Chcialem tylko nawiazac porozumienie z kibicami ale widze ze albo ktos tutaj specjalnie mąci swoimi wypowiedziami i nie chce dopuscic do tego by w koncu w klubie panowala wspolpraca albo rzeczywiscie czesci kibicow nie interesuje kontakt z zarzadem. Prosze o szczere wypowiedzi a szczegolnie zalezy mi na wypowiedzi Jarka ( tak mi sie wydaje ze jednego z szefow sokolowskiej zylety )
P.S. Traktowanie moich wypowiedzi przez niektorych w sposob banalny i humorystyczny swiadczy tylko o zainteresowaniu i wielce "powaznym" podejsciu do spraw klubowych. I tyle razy juz prosilem o konkretne pomysly a tych jakos za wiele nie widac. Szkoda...
I jeszcze jedna sprawa. Teraz widze jak tu niektorzy maja duzo do powiedzenia a pytam sie dlaczego nikt tych spraw nie poruszal na zebraniu wyborczym?? A moze co niektorych ktorzy tutaj tak duzo krytykuja tam w ogole nie bylo?? Łatwo jest sie ukrywac pod pseudonimem i psioczyc na wszystko w okolo. Znacznie gorzej jest robic to pod swoim prawdziwym nazwiskiem.
I ostatnia sprawa. Nie wiem jak mozna powiedziec ze zarzad nie pozwala na ta incjatywe Westwala skoro zarzad nie moze dysponowac (długotrwale) tymi budynkami poniewaz nie sa one na wlasnosc klubowymi obiektami. Mylse ze jedynie moze sie wypowiedziec w tej sprawie ale i tak ostanie slowo nalezy do rady miasta i burmistrza. Tak mi sie przynajmniej wydaje. Postaram sie wiecej cos na ten temat dowiedziec.
A TAK NA MARGINESIE TO NIE MACIE WRAZENIA ZE NIEKTORE OSOBY WPISUJA SIE TUTAJ KILKAKROTNIE PODAJAC TYLKO ROZNE PSEUDONIMY?? :/
|
|
Nick:zainteresowany
Dodano:2006-12-20 12:28:29
Wpis:A ile płaci Prezes za wynajęcie pomieszczenia w TG.?
|
|
Nick:?
Dodano:2006-12-20 12:06:11
Wpis:Gabinety ma otworzyć pan Stelmach !!!! Dlatego blokuje sie Arkowi .Piela kazał czekać!!!! zresztą jak zawsze.Budynek TG powinien tętnić życiem a pieniądze wygospodarowane powinny być dla zawodników. Ale układ jest układ.
Tomek jeszcze mało wiesz ,szkoda.
|
|
Nick:Robak
Dodano:2006-12-20 11:38:04
Wpis:Postaram sie ustosunkowac do ponizszych wypowiedzi. Do Jarka: Ja wcale nie pisalem ze klub dawal jakies pieniadze na szaliki i oprawe. Ja wiem ze jest grupa KIBICOW ktora działa preznie i przemyslanie. I za to tym osobom nalezy sie szczegolny szacunek i powazanie. Ale jak sam napisales jest wiele osob ktorzy niby nazywaja sie kibicami ale tak jak przytoczyles wola wydac 2 zl na piwo niz na mecz pojechac. I do tych drugich skierowana byla ta "ostra" moja wypowiedz. I ja wcale nie pisalem ze kibice chodza dla korzysci na mecze tylko przedstawilem problem i prosilem zeby kazdy zadal sobie pytanie odnosnie bycia KIBICEM. Dzieki Jarek ze sie w koncu odezwales. WIEM ZE TWOJA EKIPA JEST NAPRAWDE DOBRZE ZORGANIZOWAN I WIEM ZE WY WIECIE CO MACIE ROBIC I JAK ROBIC. I jeszcze raz pelny szacunek dla Was czyli prekursorów sokolowskiego kibicowania. Od razu widac po Twojej wypowiedzi ze naprawde zalezy Ci na tym klubie. Ciesze sie wreszcie ze ktos napisal konkrety. Co do terminu spotkania to oczywiscie skontaktuje sie z Toba. A moze kiedys spotkamy sie wspolnie i obgadamy pewne sprawy. Co Ty na to?
Do KIBICA: Skad stweirdzenie ze nie zajmujemy sie druzynami tylko kibicami?? Czy jedno wyklucza drugie? Mysle ze jak nie zajmiemy sie najwazniejszymi sprawami dla klubu(finanse, druzyna, kibice, itp.) od razu to moze byc problem z pozniejszym dzialaniem.
Zreszta caly czas podkreslam ze nawiazujac dobry kontakt z kibicami liczymy na to ze moze oni przedstawia nam swoj punkt widzenia na sprawy klubu i moze razem wymyslimy co mozemy razem osiagnac. Uwazam ze TG Sokoł to nie tylko zawodnicy, boisko, obiekty ale rowniez kibice. Roznie to z tym kibicowaniem bywalo w Sokolowie bo ludzie tutaj strasznie wymagajacy sa ale np. grupa sformowana przez Jarka i kolegow naprawde dobrze funkcjonowala i dalo sie odczuc jej dzialanosc na meczach I dlatego mysle ze nalezy im sie tez to zeby mieli wplyw na losy klubu bo tez ONI sa jego "skladnikiem". Nie wiem dlaczego masz takak ciagla pretensje do mnie o to ze chce nawiazac kontakt z kibicami. TO BYL MOJ POMYSL JESZCZE JAK NIE BYLEM DZIALACZEM HEHE I CHCIALBYM GO ZREALIZOWAC. Co do zbierania pieniedzy to juz wypowiadalem sie wczesniej i tak jak mowilem szczegolnie temu tematowi chcemy poswiecic najwiecej czasu w najblizszych miesiacach. Niestety takak jest prawda ze pieniadze same z nieba nie spadna Pewne plany juz sa ale czekamy rozniez na ciekawe pomysly Co do Arka Westwalewicza to na serio nic o tym nie wiem. On sie nie kontaktowal z nikim i nic nie przekazywal a my nie mozemy sie opierac na plotkach z Gorna. Wiec nie bede tego tematu dalej przynajmniej teraz poruszal. Po drugie jak juz wczesniej pisales ze nie powinno byc tak jak bylo to do tej pory (chodzi o te slynne obietnice) i my nie chcemy tego robic. Po pierwsze powiedz (moze masz jakis pomysl) jak przekonac zawodnikow do tego zeby grali u Nas skoro nie mamy pieniedzy (jeszcze) na tyle by mozna bylo im cos konkretnego zaoferowac. MY NIE CHCEMY OBIECYWAC ZLOTYCH GOR. Tak jak pisalem ponizej w pierwszej kolejnosci musimy uzbierac pieniadze na ten cel a potem mozemy zawodnikom przedstawic konkretne propozycje. Czy to nie jest logiczne? Co do tej "kliniki" to sam sobie zdaje sprawe ze cos jest nie tak. Jeszcze nie wiem co ale postaram sie dowiedziec dlaczego Westwal nie dostaje pozwolenia od miasta na ta inwestycje. I oczywiscie nie omieszkam sie zapytac p.Pieli o ta sprawe. Dziekuje za zwrocenie uwagi (i o to chodzi ). Pozdrawiam!
|
|
Nick:Sponsor
Dodano:2006-12-20 11:28:26
Wpis:Tomciu zasponsoruje brony ?
|
|
Nick:Cz
Dodano:2006-12-20 11:27:14
Wpis:Robak zostań prezesem Kibiców .Chyba że wolisz kółka rolniczego.
|
|
Nick:?
Dodano:2006-12-20 11:25:45
Wpis:Robak powinienes podać dane techniczne tej kosiarki.Bardzo interesuje to Kibiców.
|
|
Nick:Kibol
Dodano:2006-12-20 11:22:26
Wpis:Tomek byłeś zawodnikien nierozumiałeś ze w klubie brak kasy dla zawodników.Sam to krytykowałes , odchodziłes itd. Teras jestes działaczem i to rozumiesz?Działaczy potrzebuje TG. a nie kibice.Najlepiej dla prezesa jagby legitymacje były płatne a sponsorami byli Kibice zapomnijcie ............ Pastwisko macie czym kosić a zawodników mamy?Chyba zle zaczą Orzeł bo chyba powinien od zawodników.No ale pastwisko czeba wykosić przed dniami Sokołowa.
|
|
Nick:kibic
Dodano:2006-12-20 10:14:02
Wpis:W 100 % popieram cie Jarek. Zarząd powinien sie zająć szukaniem sponsorów, dbaniem o obiekt, dbaniem o drużyne seniorów a szczególnie zająć sie druzynami młodzieżowymi, a nie kibicami. Bo drużyny grają dla kibiców, a kibice mocno ich w tym wspierają. Ja nie powiedziałem że Kilar będzie grał w górnie. On nie bedzie grał w Sokołowie, a Westwalewicz ma grać w Górnie. Jednak informacja ta wyszła od działacza Górnowii. Skoro twierdzisz Tomek że Westwalewicz otworzy małą klinikę w Sokołowie, to prezes Piela twierdzi co innego. Morzesz go o to zapytać. Ja już rok słyszę o otwarciu kliniki przez Westwalewicza. Myślę że ktoś specjalnie blokuje ten temat. Aby pozyskać pieniądze od sponsorów trzeba już pukać do każdych drzwi, do każdej firmy i prosić o dofinansowanie, bo za miesiąc czy za dwa będzie na wszystko za póżno. Życzę wam powodzenia. Przyjdzie czas to ujawnie ci sie Tomek i pogadamy w cztery oczy. Wiedz tylko że nie jestem wcale przeciwny waszym działaniom. Tak samo chce dobra klubu jak i ty.
|
|