piszcie se tu co k**wa chcecie.. i tak nikt tego nie bedzie czytal

« 1 2 3 4 »
Nick:mgr. Kasztelan Dodano:2005-04-14 22:28:51 Url:www.co_to_jest_e_do_t.pl Wpis:Na wstępie witam szanowną wysoką radę jak i wszystkich członków Los Galacticos!!!
Co do wypowiedzi pana dziekana Adamski chciałbym zauważyć iż brak uczestniczenia w zajęciach jest szkodą samą w sobie i nie leży w naszym interesie upominanie do brania w nich udziału.Chociażby dzisiejsze spotkanie w aud. Max. prowadzone przez starszego wykładowcę Macieja Gierszewki, który na najwyższym poziomie i w pełni wyczerpująco przedstawił problem materiał. butelkowego.Pan gierszewski w godny sposób reprezentuje katedrę kryminalistyki , której jestem kierownikiem.Pan Gierszewki jest wilką chlubą mojej katedry.Dzisiejsza jego postawa przekonała mnie do popierania awansu w ciągu najbliższych kilku lat.Jednocześnie nadmieniam żę nie powinno to skłonić do spoczęcia na laurach a do kontynuowania drogi która prowadzi do ulepszania Los Galcticos...
W sprawie członków w których interesie nie leży dobre imię naszego wydziału chciałbym poinformować że skonsultuję się z panem dziekanem Adamski i panem prodziekanem Jeliński.
Po obradach rady wydziału pojawi się informacja o zmianach jakie zaszły wśród pracownikow.
Nie muszę tutaj wymieniac nazwisk osób które powinny się bać o swój los.
Wysoka rada obserwuje zachowanie członków i sami członkowie też wiedzą jaki wkład wnoszą w dobro wydziału.
prodziekan do spraw kształcenia ustwicznego i rozwoju mgr. Łukasz Kasztelan
Nick:dr hab.T.Jelinski Dodano:2005-04-14 22:21:28 Wpis:Droga rado uczelni !
Dzis odbylem rozmowe z panem Markiem Gackowskim ( j24) i wyrazil on swoje zainteresowanie przystapieniem do naszej uczelni. Mysle,ze jest to temat warty przedyskutowania i chcialbym wiec zwolac w dniu dzisiejszym (o ile to bedzie dla wszystkich mozliwe)specjalna konferencje,na ktorej omowimy szczegolowo nasz stosunek do wyzej wymienionej inicjatywy.
Z powazaniem prodziekan d/s nauki
Nick:st. wykł mgr Rafał Jurczy Dodano:2005-04-14 20:43:19 Wpis:Szanowna rado wydziału, drodzy pracownicy Los Galacticos, serdecznie dziękuję za przyznanie powyższego stopnia, nie zakonczy to mojego udziału w losach wydziału, wręcz zmotywuje do dalszego działania.
Nick:Dziekan Adamski Dodano:2005-04-14 16:43:43 Wpis:!!!DO WSZYSTKICH PRACOWNIKÓW LOS GALACTICOS!!!

Po dzisiejszych laboratoriach mam mieszane uczucia co do dalszego funkcjonowania naszej uczelni, a przynajmniej co do jej dalszych sukcesow. Frekwencja nieprzekraczająca 60% nie jest zadowalająca a co dopiero DOBRA. Nie ukrywam ze jestem z tego powodu rozczarowany... Nie wiem też do końca w czym tkwi ten problem.

Dlatego też zwracam sie do naszych pracowników w kwestii wyjaśnienia iż nasza Uczelnia i jej wykwalifikowane grono pedagogiczne nie postawiło sobie za cel ZMUSZENIE ZA WSZELKĄ CENĘ osób aby przystapiły do naszego grona i żeby dla nas pracowali badz sie u nas kształcili. Był to ich prywatny wybór, który szanujemy. Jesteśmy bowiem dumni kiedy widzimy ze nasza Uczelnia zyskuje sobie poparcie coraz wiekszej grupy osób.
Dlategoteż zwracam sie do coponiektórych aby wzieli sobie moje słowa pod rozwagę i przemysleli czy nadal są gotowi przyjąć na siebie prawa i obowiązki jakie stawia przed nimi Los Galacticos... Przypominam, że wstępując w nasze szeregi wzieliście na siebie pewien ciężar w postaci budowania dalszego wizerunku naszej uczelni. Niektórzy jednak lekceważą ten fakt, a to moze stanowić dla nich problem wiążący sie z utrata statusu członka Uczelni Los Galacticos i skreśleniem z listy jej pracownikow.

Ale nie zostałem dziekanem tylko po to by karcić ale także by pochwalać i nagradzać. Jak wiecie dzisiaj odbyły sie laboratoria pt "materiałoznawstwo butelkowe" pod przewodnictwem Starszego Wykładowcy Katedry Kryminalistyki pana Macieja Gierszewskiego. Trzeba przyznać, że w/w członek naszej uczelni przygotował sie do przydzielonego mu zadania, a efekty widać było w postaci dużego zainteresowania jego wykładem. Mnie osobiście bardzo podobał sie sposob przekazu pana Gierszewskiego i patrząc po twarzach przybyłych stwierdzam to samo. Pozostałym (nieobecnym) mowie: żałujcie ze nie przyszliscie na zajecia (i nie czuliście tego smrodu z kibla ;-) ).Mam nadzieje że następne laboratoria odbęda sie conajmniej na takim poziomie. Tak trzymać! i życzę dalszych sukcesów!!!

Z poważaniem... Dziekan katedry Wysokich %-ów dr.hab.prof.nadzw. Mateusz Adamski
Nick:prodziekan d/s nauki Dodano:2005-04-13 23:39:48 Wpis:Drodzy pracownicy naukowi Los Galacticos!
Milo mi powiadomic w imieniu rady wydzialu,ze dwoch naszych kolegow - mgr Rafal Jurczyk i mgr Wojciech Pastuszak otrzymalo stopien starszego wykladowcy naszej uczelni za swoje dotychczasowe zaslugi.Jednoczesnie mamy nadzieje,ze ich postawa pobudzi innych pracownikow naukowych do bardziej wytezonej pracy i wiekszego zaangazowania sie w sprawy uczelni.
Z powazaniem prodziekan d/s nauki
dr hab.Tomasz Jelinski
Nick:Dziekan Adamski Dodano:2005-04-13 00:34:07 Wpis:SPROSTOWANIE!
Pragne jeszcze sprostowac moja wypowiedz dotycząca laboratoriów przeprowadzanych przez pana mgr Aranowskiego.

Otóż oczywiście pomyliłem sie co do daty pańskiego wystapienia. Zajęcia te poprowadzi pan w dniu 21.04 o godz. 15.00, a nie jak nadmieniłem w moim dzisiejszym wystąpieniu 28.04.

Za moją pomyłkę serdecznie przepraszam. Myślę jednak, że nie będzie miała ona wpływu na poziom prezentowanych przez pana Aranowskiego zajęć.

Przypominam takze ze tego samego dnia odbędą sie laboratoria pod przewodnictwem pana mgr Kamrowskiego o godz. 9.15 o temacie mi (jeszcze) nieznanym.

Z poważaniem dr.hab.prof.nadzw.Mateusz Adamski
Nick:Dziekan Adamski Dodano:2005-04-13 00:20:38 Wpis:Nie zgadzam sie!

Panowie!, apeluje abysmy zajęli sie najpierw wazniejszymi sprawami dotyczacymi naszej uczelni!!
Jest jeszcze wiele spraw stojących pod znakiem zapytnia! Chciałbym zauważyć, że frekwencja na laboratoriach jaka jest taka jest. Aby uczelnie funkcjonowała poprawnie i rozwijała sie dalej potrzebny nam jest udzial wszystkich jej członkow! Byc moze do tej pory tematy laboratoriów po prostu nie miały w sobie siły przekazu (tego czegoś). W związku z powyższym wziałbym to pod rozwage w najblizszym okresie.

Doktoryzacje naszych pracownikow mozemy przeprowadzic później by w pierwszej kolejności zadbać o dobro uczelni.

Mam nadzieje że wymienieni magistrowie nie będą mieli mi tego za złe i zgodzą sie ze mna iż ich dalsze awanse moga w obecnym czasie poczekać. Mam także nadzieję, że będą mieli na względzie własnie dobro i rozwoj naszej uczelnia, a nie tylko zajmowanie nowych stołków!

Dziekuje za uwagę, dr.hab.prof.nadzw. Mateusz Adamski
Nick:mgr. Kasztelan Dodano:2005-04-13 00:02:18 Url:www.dlaczego_mam_srake.prv.pl Wpis:Witam i na wstępie pozdrawiam szanowne grono uczelni!
Myśle że propozycja doktoryzacji panów Pastuszak i Jurczyk jest co najmniej nie na miejscu w owej chwili.Z mojego doświadczenia i osobistej znajomości pana Pastuszak stwierdzam że mogloby skończyć się to spoczęciem na laurach wyżej wymienionego , a tego byśmy nie chcieli.Myśle że wszyscy jesteśmy zadowoleni z rozwoju pana Pastuszak
byc może nieco zmieni swoimi staraniami kierunek spadkowy swojego rozwoju.Wizerunek naszego wydziału musi byś sukcesywnie ulepszany.Myśle że wysoka rada zgodzi się ze mną jeżeli stwierdzę że w najbliższym czasie
powinno się zaniechać doktoryzacji wymienionych wyżej , jednak jak wiadomo starania są zauważone i zachęcam do dalszej pracy.
Z poważaniem
Kierownik katedry Kryminalistyki
Dziekan do spraw ksztalcenia ustawicznego i rozwoju.
Nick:dr hab.T.jelinski Dodano:2005-04-12 23:46:54 Wpis:Drodzy czlonkowie rady wydzialu.
Z powodu ostatnich zaslug w tworzeniu prawidlowego funkcjonowania naszego wydzialu poddaje pod rozwage wniosek o podwyzszeniu stopni mgr Jurzykowi i mgr Pastuszakowi do stopnia starszego wykladowcy-jest to propozyjca na teraz.W niedalekiej przyszlosci mysle,ze nalezaloby takze rozpatrzyc doktoryzacje tych dwoch pracownikow naukowych.
z powazaniem prodziekan d/s nauki
dr hab.T.Jelinski
Nick:Dziekan Adamski Dodano:2005-04-12 22:54:04 Wpis:Drodzy Współpracownicy!
Drugi semestr ruszyl jak widzicie pełną parą! Nasza strona rozwija sie z dnia na dzien co mnie bardzo cieszy. Jednak abysmy mogli dalej sie rozwijać i kształcić potrzebujemy laboratoriów.

W związku z powyższym zwracam sie do panów magistrów Kamrowskiego i Aranowskiego o przedstwienie swoich pomysłów na nastepne laboratoria (21.04-pan Kamrowski,28.04 pan Aranowski, dokładna tabela odnośnie laboratoriów zamieszczona jest na naszej stronie) Na panach bowiem ciąży obowiazek przeprowadzenia w tych dniach zajęć.

Prosiłbym także innych członkow naszej uczelni o systematyczne sprawdzanie tej tabeli tak aby nie bylo pozniej nieporozumień. Ja sam bede odpowiednio wczesniej przypominal to konkretnym osobom jednakże potrzebne jest mi takze ich zainteresowanie sie ta sprawą w celu lepszego przygotowania sie do przeprowadzanych zajęć. To chyba tyle na razie. Życzę pomysłowości i kreatywności!

Przypominam także, ze już w czwartek 14.04.2005r. odbeda sie laboratoria pod przewodnictwem starszego wykładowcy Katedry kryminalistyki - mgr Gierszewskiego pt.\"Materialoznawstwo butelkowe\". Zachecam do przybycia. Wierze iż mgr Gierszewski zapewni nam wiele atrakcji i każdy cos z tego wyniesie.

Z poważaniem Dziekan Katedry Wysokich %-ów dr.hab.prof.nadzw. Mateusz Adamski
Nick:mgr Zbigniew Dodano:2005-04-12 16:59:01 Wpis:Po mojej nieobecnosci zwiazanej moim niechcem niczego powracam do rzeczywistosci tudziez LOS GALACTICOS i z tego miejsca pragne zapowiedziec ze jezeli chociaz w polowie bedzie mi sie chcialo tak jak mi sie nie chce to bedzie dobrze, a ze polowke do zawsze to wnioskuje ze bedzie dobrze:D Nie wypowiadam sie na temat innych czlonkow wydzialu bo jeszcze nie nadrobilem w pelni zaleglosci, ale jestem dobrej mysli :) Pozdrowienia dla szanownego grona pedagogicznego i kolegow magistrow.
Nick:dr hab.T.Jelinski Dodano:2005-04-12 16:57:31 Wpis:! UWAGA !
Z dniem 12.04.05 roku wchodzi w zycie nowy rozklad termoinow laboratoriow.Spowodowane jest to roznymi przesunieciami programowymi od nas niezaleznymi.
21.04.05 godzina 9.15 mgr Sz.Kamrowski
21.04.05 godzina 15.00 mgr M.Aranowski
28.04.05 mgr B.grzywacz
05.05.05 mgr Z.Giebien
12.05.05 mgr R.Jurczyk
19.05.05 mgr W.Pastuszak
26.05.05 mgr R.Sledzinski
02.06.05 dr K.Bochowicz
09.06.05 mgr L.Kasztelan
16.06.05 dr hab.M.Adamski
Prosze ponadto dyrektora administracyjnego aby zmienil poprzedni harmonogram zajec i zastapil go nowym.
Z powazaniem dr hab T.Jelinski
prorektor d/s nauki
Nick:mgr Pastooch Dodano:2005-04-12 08:39:24 Url:www.radiomaryja.pl Wpis:Jako dyrektor administracyjny zwracam sie z uprzejma prosba do kierownikow katedr Los Galacticos o sporzadzenie projektu strony swojej katedry (np. w formacie .doc), kolorystyke nalezy pominac lub dobrac taka jaka jest na stronie, wszelkie zdjecia zalaczyc osobno w wiadomosci i calosc przeslac poczta elektroniczna.
Pragne rowniez dodac, iz niezmiernie cieszy mnie fakt dostrzezenia moich staran w sferze doktoratu. Doloze wszelkich staran aby koncowy efekt byl mozliwie jak najlepszy. Z powazaniem Dyr. Administracyjny mgr Pastooch
Nick:mgr Rafał Jurczyk Dodano:2005-04-11 23:53:44 Wpis:Wysoka Rado Wydziało, szanowni dziekani, drodzy członkowie LG.
Na wstępie chciałbym podziękować Radzie Wydziału za przyjęcie biednego magistra i otwarcia mu drogi do wyższych tytułów naukowych, postaram się nie zawieść, do celu będę podążał niezłomnie.

Zaszczytem dla mnie jest czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wyborów nowego dziekana, miejmy nadzieję że m.in. moja interwencja co do ewentualnych prób oszustwa nie będzie konieczna, w co głęboko wierzę, gdyż nasz wydział skupia jedynie najlepszych i najrzetelniejszych pracowników.

Z poważaniem,
mgr Rafał Jurczyk
Nick:dr hab.T.Jelinski Dodano:2005-04-11 19:43:45 Wpis:laboratoria w dniu 21.04.05r. sa odwolane,nowy termin ich przeprowadzenia zostanie podany w przeciagu 7 dni.
prodziekan d/s nauki
kierownik osrodka doswiadczlanego
dr hab.T.Jelinski
Nick:mgr Kasztelan Dodano:2005-04-11 18:38:52 Url:www.ale_mi_sie_chce_srac.prv.pl Wpis:Na wstępie pozdraiwam wysoką radę wydziału i sznowne grono uczelni. Apeluję do wszystkich członków o stawienie się w audytorium Lipchitz'a w dniu 14.04.05 o godzinie 9.15.
Jest to niezykle ważny dzien w historii naszego wydziału. W przypadku nie stawienia się zostaną wyciągnięte konsekwencję.-skonsultuje się w tej sprawie z dr hab. prof. nadzw. Jelinskim i dziekanem dr hab. prof. nadzw. Adamskim (szczególnie zwracam sie tu do mgr Giebień , który i tak musi stawić się ze zwolnieniem lekarskim). Myśle jednak że wysoka rada może liczyć na większość wydziału która jest przejęta jego losami i regularnie uczęszcza na zajęcia.
Z Poważaniem prodziekan do spraw ksztalcenia ustawicznego i rozwoju mgr Łukasz Kasztelan
Nick:dr hab.T.Jelinski Dodano:2005-04-11 13:19:03 Wpis:Przypominam,ze czwartkowe laboratoria o godzinie 9.15 w audytorium Lipschitza sa obowiazkowe dla wszystkich.Ponadto nieobecni na poprzednich zajeciach sa obowiazani do przedstawienia zwolnienia lekarskiego badz innego rodzaju usprawiedliwienia.

REGULAMIN WYBIERANIA REKTORA LOS GALACTICOS

Rektorem moze zostac kazdy kto piastuje stanowisko w radzie wydzialu z wyjatkiem mgr Pastuszaka.Glosowac musi kazdy i kazdy oddaje tylko jeden glos!Osoba z najwieksza liczba glosow zostaje mianowana rektorem na lata 2005-2006.W przypadku nie wylonienia kandydata zostanie rozpisana druga tura wyborow w terminie pozniejszym.
Z powazaniem dr hab.Prof.Nadzw. T.Jelinski


!! Nad prawidlowym przebiegiem glosowania beda czuwac mgr Rafal Jurczyk,mgr Zbigniew Giebien i mgr Bartlomiej Grzywacz. !!
Nick:prof nadzw. Adamski Dodano:2005-04-10 23:44:09 Wpis:SPROSTOWANIE odnośnie doktoryzacji naszego członka mgr. W.Pastuszaka.

Faktycznie, podzielam zdanie pana Dziekana Jelińskiego - praca nie jest kompletna! Sądzę jednak iż pan Pastuszak zdaje sobie z tego sprawę, a także z tego ze do czasu wyjaśnienia sprawy (tu: wywiązania sie z przydzielonego zadania w całości) doktoryzacja bedzie zawieszona i stanie pod znakiem zapytania Myślę, ze powinno to zmobilizować go do dalszych działań w tym kierunku.

Z poważaniem Dziekan Katedry Wysokich %-ów dr.hab.prof.nadzw. Mateusz Adamski
Nick:dr.hab.prf.nadzw. Mateusz Dodano:2005-04-10 23:36:06 Url:gorący_Grąziu@kapucyn.pl Wpis:Chiałbym przeprosić za mój oddany glos niepoprzedzony żadnym komentarzem. Otóż uważam, że jak narazie tylko pan magazynier Pastuszak zalicza sie do grona osób, którym należy sie podwyższenie statutu naukowego na naszej uczelni. Myślę, że taki trud jaki zadał sobie w/w pracownik najlepiej zrekompensuje tytuł doktora (specjlizacja: odzyskiwanie urwanych filmów). Musze nadmienić, że bez pana Pastuszaka nie istnielibyśmy w mediach, a co za tym idzie nasza uczelnia nie mogłaby sie dalej rozwijać. Uważam ponadto iż pan Pastuszak ma ambicje na dalsze tytuły czego mu z całego serca życze.

Doktor SUBITO!!!
Nick:Dziekan Katedry Wysokich Dodano:2005-04-10 23:22:16 Url:siorbaj_moją_truskawe@gówno.pl Wpis:Nie* Zgadzam sie!



*-niepotrzebne skreślić
« 1 2 3 4 »