Witam serdecznie !
Mam takiego z którym mam wieczne problemy. Ktoś przede mną przerobił zapłon elektroniczny na klasyczny i w dodatku wstawił aparat zapłonowy lewoskrętny
a ustawiony zapłon zamiast się przyspieszać z obrotami się opóźniał. Z tym sobie poradziłem,
zmieniłem aparat na prawoskrętny.Ale pali dużo i jest słaby mimo dobrego stopnia sprężania.
Te dwa gaźniki to zmora /silnik 2ooo ccm/, miałem kiedyś OGÓRKA 1600, był wiele lepszy.
Ciągnąc przyczepę N-126e pali 15 L/100 km. Mieszkam w Bielsku-B. może ktoś jest w pobliżu i chciałby zobaczyć ? Chętnie nawiąże kontakt internetowy. Mój Gadu-Gadu : 6680835 , imię : Edmund, zainteresowania : ryby-wędkarstwo, jestem krótkofalowcem,
mój znak SP9XLT, .
Odpowiem na każdą korespondencję.
Pozdrawiam serdecznie i oczekuję odpowiedzi.
VY 73 ! de Edmund
|