Wynalazek

<1>

MP
2008-05-09 10:49:57
wiecej komentarzy na You Tube:
http://www.youtube.com/watch?v=6rt6xfxsYO0

kj
2007-09-14 07:49:41
Ciekawe rozwiązanie mechanicznie, ale bardziej skomplikowane od układu korbowo- tłokowego. A jaki jest obieg termodynamiczn, przeciez najwiękse straty są odprowadzane przez spaliny,i wodę chłodzącąi od tego najbardziej zależy sprawność silnika spalinowego.

2007-06-30 19:24:24
Bardzo inteligentne rozwiązanie .Sądzę ,że przy współczecsnych możliwościach co do dokładności obróbki mechanicznej jak i inżynierii materiałowej orez utrzymania reżi -
mów technologicznych , które będą tutaj niezbędne , rozwiązanie to będzie stosowane
Ekonomia w raz z upływem czasu spowoduje kompleksowe dopracowanie tej idei .

2007-05-24 12:03:25
Moje zainteresowania są skierowane ku mechance pojazdowej.Wiele lat zastanawiałem się jakim silnikiem można było by zastąpić obecne silniki benzynowe. Po zapoznaniu się z zaprezentowanym prototypem silnika spalinowego, śmię twierdzić że na początek mógł by znaleźć zastosowanie w prostych maszynach typu kosiarka, piła motorowa, a w miarę udoskonalania zastapił by ówczesne silniki które, pomimo ulepszeń wciąż są mało przyjazne dla środowiska.

2007-05-18 23:25:15
Interesuję się mechaniką niekonwencjonalną.Przedstawiony model jest bardzo ciekawy.
Aż trudno uwierzyć,że ten silnik będzie dwukrotnie mniej spalał paliwa od silników powszechnie stosowanych.Po konsultacjach ze znajomymi mechanikami doszedłem do wniosku,że jest to możliwe,ponieważ wyeliminowane jest duże tarcie tłoka w cylindrze.Czekam,kiedy takie silniki będą powszechnie stosowane.Wiem,że w Polsce wynalazcy mają trudną drogę do pokonania i nie prędko doczekamy się pojazdów z silnikami nowej generacji.

2007-05-15 23:29:57
Jestem inżynierem i interesuje się motoryzacją, a szczególnie mechaniką niekonwencjonalną.Przedstawiony powyżej model silnika nowej generacji jest rewelacyjny.W tym silniku nie ma korbowodu, a to właśnie korbowód powoduje,że tłok bardziej naciska na boki cylindra.W tym silniku tarcie będzie minimalne, przez co silnik będzie mniej spalał paliwa.Jeżeli silnik ten będzie powszechnie stosowany w pojazdach,spowoduje to duże korzyści ekonomiczne i skorzysta na tym też środowisko naturalne.